En tråd för oss som vill ha barn/som försöker bli gravida del 12

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu börjar de komma en ökning på stickorna. Så kanske appens förslag om ägglossning 3.7 inte är så tokig. Bara ett minus med det. Svärfar kommer just den dagen och skall stanna över natten :banghead: Vi skall ha kalas följande dag och han bor 40 mil bort. Har inte träffat barnbarnen på 6 månader så kan ju inte dumpa dem på honom heller (storebror har han träffat 5 gånger, lillebror 2)
 
Nu börjar de komma en ökning på stickorna. Så kanske appens förslag om ägglossning 3.7 inte är så tokig. Bara ett minus med det. Svärfar kommer just den dagen och skall stanna över natten :banghead: Vi skall ha kalas följande dag och han bor 40 mil bort. Har inte träffat barnbarnen på 6 månader så kan ju inte dumpa dem på honom heller (storebror har han träffat 5 gånger, lillebror 2)
Äsch, försök vara tysta på kvällen när barnen somnat bara!
 
Ägglossningen brukar ju ske minst 12, ofta 24-36 h efter stegring så det behöver ju absolut inte vara för sent imorgon, om han är hemma då :) bebin som ligger här och snuttar nu tillverkades ett dygn efter positivt test 😄

Hoppas på att lördagens omgång har effekt också. Får slita ner honom direkt vid hemkomst i morgon 🤪
 
Hur vanligt är det med falskt positivt gravidtest? Av modell sticka

En vän tog ett positivt igår kväll. Blev så chockad så hon tvingade ut lite ny urin men det visade 2 negativa. Väntade till idag och testade på morgonen, negativt.
 
Hur vanligt är det med falskt positivt gravidtest? Av modell sticka

En vän tog ett positivt igår kväll. Blev så chockad så hon tvingade ut lite ny urin men det visade 2 negativa. Väntade till idag och testade på morgonen, negativt.
Extremt ovanligt! Jag undrar också om de negativa var totalt blanka och hur det positiva såg ut. Och är det säkert att det var ett hcg test och inte ett äl-test?
 
Extremt ovanligt! Jag undrar också om de negativa var totalt blanka och hur det positiva såg ut. Och är det säkert att det var ett hcg test och inte ett äl-test?
 

Bifogade filer

  • Screenshot_20190702-104645_Messenger.jpg
    Screenshot_20190702-104645_Messenger.jpg
    185,5 KB · Visningar: 208
Om någon skulle vilja ha så har jag 15 ägglossningsstickor som jag gärna postar så slipper jag slänga dem. De har utgångsdatum i mars 2020.
 
Intressant. Jag tycker mig dock se ett streck på ett av de negativa också. Kanske det var ett tidigt missfall som fortfarande gav ett svagt streck. Eller helt enkelt felaktigt test. Det kan ju hända men är osannolikt.
 
Vad säger ni om dessa då? Det 1.7 är positivt (?) taget 12 tiden. Det idag neg(?) dock taget först efter kl 14
 

Bifogade filer

  • EA7E3A8C-89A4-4769-841E-E0A4B794B03D.jpeg
    EA7E3A8C-89A4-4769-841E-E0A4B794B03D.jpeg
    145,5 KB · Visningar: 154
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Hejsan! Kände att jag ville gå med i tråden, även fast vi inte börjat försöka än. Vi tänkte börja försöka i juni om det går som det...
2
Svar
22
· Visningar
1 659
Senast: orkide
·
Gravid - 1år Välkomna till tråd 13 Här samlas alla som vill prata om hur det är att försöka få till barn! Oavsett om det är med stork, DHL...
67 68 69
Svar
1 362
· Visningar
183 919
Gravid - 1år Jag visste inte om jag skulle fortsätta i min första tråd "vem tar du med till förlossningen?" eller om jag skulle skapa en helt ny...
2
Svar
22
· Visningar
3 380
Senast: Milosari
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
10 855
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp