Era tankar om detta.

Status
Stängd för vidare inlägg.
NEJ, han är över 70 år, oerhört smidig, vältränad och inte ett uns fett på kroppen.

Nej inte kroppen - kNoppen stod det ju. Syftar till att personen inte är särskilt smart.
Måste hålla med, kan nog vara det pappskalligaste uttalandet jag hört på länge.
Din anhöriga borde nog informera sig bättre innan hen uttalar sig, tragiskt att vara 70 år och så världsfrånvänd. Stackarn. Har hen levt under en sten hela livet?
 
2344c980f38741b0599b77b59f81f521--stupid-people-smart-people.jpg

:angel:
 
Känns ju som att han är beviset på att hans teori inte stämmer.
Just därför det känns så irriterande också. Han har ett självförtroende och ett go som inte många kan efter likna. Alltid jobbat hårt, nu hårdare än någonsin. Bestämmer han sig för en sak då får han det gjort och igenomfört också. När det gäller hans kunnighet gällande hästar, eller se vad de planerar innan de gör det i en ridgrupp, det beundrar jag honom för. För han vet precis vad han ska säga då i rätt ögonblick till ryttaren. Helt fenomenal.
Men det är också jobbigt när han kläcker ur sig sådana där uttalande. Ibland kan de stämma och ibland stämmer de inte alls.
 
Nej inte kroppen - kNoppen stod det ju. Syftar till att personen inte är särskilt smart.
Måste hålla med, kan nog vara det pappskalligaste uttalandet jag hört på länge.
Din anhöriga borde nog informera sig bättre innan hen uttalar sig, tragiskt att vara 70 år och så världsfrånvänd. Stackarn. Har hen levt under en sten hela livet?
NEJ, men han lever som kan vill lära ut eller förmedla. Han är en man av starka åsikter, men vad han kan åstadkomma med sina kontakter överallt osv. Det är otroligt vad han har lyckats med genom åren.
 
Då ville han väl bara kräka ur sig en släng funkofobi gentemot alla som har någon psykisk ohälsa. Låter som en riktigt tråkig typ som jag helt ärligt skulle be att knipa trut. :cautious:
Be honom hålla tyst, kan jag inte göra av respekt mot honom. Han har mer erfarenhet än jag, och kan mycket mer, dessutom är han just nu för en tid framöver även min chef.
 
NEJ, men han lever som kan vill lära ut eller förmedla. Han är en man av starka åsikter, men vad han kan åstadkomma med sina kontakter överallt osv. Det är otroligt vad han har lyckats med genom åren.

Men alltså, varför försöker du övertyga oss om hans förträfflighet som att det gör någon skillnad? Det spelar ingen roll vad han har åstadkommit i sitt liv, hans unkna åsikter är inte mer legitima för det. Jag undrar vad du ens ville ha ut av tråden?
 
NEJ, men han lever som kan vill lära ut eller förmedla. Han är en man av starka åsikter, men vad han kan åstadkomma med sina kontakter överallt osv. Det är otroligt vad han har lyckats med genom åren.

Jaha...? Han verkar ändå ha en helt vrickad syn på andra och verkar vara en ytterst osympatisk person som jag inte skulle vilja spendera mer tid än nödvändigt i närheten av
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 475
Senast: Grazing
·
  • Artikel
Dagbok Har haft ett jättebra samtal idag med psykolog på företagshälsovården. Vi pratade om allt möjligt; min fysiska och mentala hälsa, PTSD...
Svar
0
· Visningar
462
Senast: Sasse
·
Kropp & Själ Jag var väldigt nära att skriva det här under anonymt nick, men kom sedan fram till att det här inte är något att skämmas för och att...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 660
Senast: Mineur
·
Kropp & Själ Hej! Hur tar jag steget för att faktiskt söka vård för att man mår dåligt psykiskt? I grund och botten handlar det om något som...
Svar
1
· Visningar
731
Senast: Monimaker
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp