Status
Stängd för vidare inlägg.

Magiana

Trådstartare
I morgon är det EU-val och jag är fullständigt bortkommen och har ingen aning om hur jag ska rösta. Om jag fattat det rätt så ska man rösta på en person, men hur ska man veta vilka personer man kan rösta på och hur kan man avgöra vem man ska rösta på? Finns det någon valkompass någonstans som man kan nyttja, eller hur göra man?
 
I morgon är det EU-val och jag är fullständigt bortkommen och har ingen aning om hur jag ska rösta. Om jag fattat det rätt så ska man rösta på en person, men hur ska man veta vilka personer man kan rösta på och hur kan man avgöra vem man ska rösta på? Finns det någon valkompass någonstans som man kan nyttja, eller hur göra man?
Tja, det finns ju bland annat här:
https://valkompassen.svt.se/
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 839
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
14 555
Senast: Lobelia
·
Tjatter Välkommen till ett somrigt Visby! Till staden har precis en resande tivoli anlänt och alla med barnasinnet kvar är väldigt glada. Pippi...
48 49 50
Svar
986
· Visningar
21 113
Senast: Klara
·
Tjatter Wohooo! Äntligen är sommaren slut och vi får gå tillbaka till skolan! Alla antagningsbesked har skickats ut och ett gäng förväntansfulla...
52 53 54
Svar
1 066
· Visningar
24 550

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp