Eurovision song contest 2021 - FINAL

Wooohoo, nu börjar det! :bump: Jag går in ganska blind i år då jag jobbar kvällar, men har hört lite snuttar här och var. Nu firar jag med favoritmaten, så jag kommer nog vara tyst under de första bidragen om inte något får mig att tappa hakan. :D
 
Jag tittar nu, gillar introt såhär långt! Har ju inte hört bidragen så det här blir spännande. Ena programledarens klänning, den guldiga, tycker jag är riktigt snygg! Lite läskigt djupa urringningar bara :p
 
Har Cypern någonsin representerats av en artist som inte är en ung snygg tjej? Jag kan på rak arm inte påminna mig något annat.
 
Albanien gillar jag mer än Cypern, men jag förstår ("såklart") inte vad som sjungs och det drar ner betyget från mig.
 
Cypern är definitivt ett ihopkok av Lady Gaga låtar och ev nån mer... Ok men FÖR mkt Lady Gaga gör liksom inte att det blir orginellt ...

Albanien ? Läste det ni skrev och kunde inte brytt mej mindre än.. Så är ingen hit...

Israel är också för "poppig" för mainstream, men visst kommer tycka den låter ok när den kommer på radion med ... Dvs den är inte dålig, men ingen vinnare direkt..
 

Liknande trådar

Kultur San Marino: Senhit – “Adrenalina” Estonia: Uku Suviste – “The Lucky One” Czech Republic: Benny Cristo – “Omaga” Greece: Stefania – “Last...
5 6 7
Svar
126
· Visningar
4 756
Senast: Otherside
·
Kultur På tisdag nästa vecka är det ÄNTLIGEN dags! För mig slår detta mello med hästlängder, det är så fantastiskt roligt och spännande med...
5 6 7
Svar
138
· Visningar
6 601

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • Eurovision Song Contest 2024
  • Kämpa på

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp