Eurovision song contest 2021 - FINAL

Gillar originalspråk!

Sitter på hotellrum med bubbel och har tydligen MYCKET starka åsikter om låtarna.
Tror det är fjärde jag ser på typ 25 år :D

Albanien best fo far..
Israel, ball falsett men inte mycket annars.
Cypern, gillade inte alls låten :wtf:
 
Cypern har som vanligt bra hook. Israel är så obotligt tråkig att jag undrar om vi kollar på samma låt här 😂
 
Tyckte om Israel fram tills hon tog av jackan. Inget jätteuppseendeväckande egentligen, men klart bättre än de två första.
 
Belgien tilltalar verkligen mej... Den är en kvinlig version av en äldre Depeche Mode låt som Martin Gore sjunger och skrivit... Dvs nånting jag definitivt lyssnar på... Men förstår att det kanske inte går hem i stugorna :)
 
Cypern är riktigt käck så det gör mig inget om den vinner.

Albanien är trist.

Israel är lite för mycket fokus på bara en hög ton och inte så mycket mer.

Belgien är för seg även om jag kan tycka att det är en snygg låt i övrigt.
 
Stod nere i stallet och borstade på ena hästen när jag som tur är sneglar på klockan och ser att den är 21:00. Och paniken som uppstår är inte kul. Hästen blev snabbt borstad och in i boxen och alla fick mat och jag sprang upp till huset.
Jag hade helt tappat tiden...
 

Liknande trådar

Kultur San Marino: Senhit – “Adrenalina” Estonia: Uku Suviste – “The Lucky One” Czech Republic: Benny Cristo – “Omaga” Greece: Stefania – “Last...
5 6 7
Svar
126
· Visningar
4 757
Senast: Otherside
·
Kultur På tisdag nästa vecka är det ÄNTLIGEN dags! För mig slår detta mello med hästlängder, det är så fantastiskt roligt och spännande med...
5 6 7
Svar
138
· Visningar
6 601

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp