Eurovision song contest 2023, FINALEN

Jag är så snurrig så vet inte vad jag skriver.
Om du KNAPPT hör vad han sjunger är det nog betydligt bättre än typ 99,5 % av Europas befolkning :D
Haha skickade meddelande till morbror. Han tyckte låten var skärning och mamma tycker väl att inget annat än finsk polka duger 😂🙈
Båda höll med att det var otydligt. Kändes ju ändå lite trösterikt att det inte bara var jag 😅
Morbror bor förresten i Finland men var här en sväng och jobbade i ungdomen. Mamma bor i Sverige och jag också i Sverige. Men ofta får jag den känslan att jag inte kan något språk vare sig svenska eller finska eller nånting annat 🙈

Sov så gott kolla imorgon
 
Missade en del för att mini ville nattas om och nu är jag för trött för resten, blir kul å se vem som vann imorgon ☺️🎉
 
Varför var dom tvungna att ta av sig :cautious: Nåja, unikt bidrag. Hoppas inte den vinner.

England är väldigt lik en annan låt periodvis. Oavsett tråkig.
 

Liknande trådar

Kultur Nu är det snart dax! Semi 1 på tisdag och semi 2 på torsdag. Jag tänker att vi kan ta semifinalerna i en gemensam tråd och finalen i en...
14 15 16
Svar
306
· Visningar
11 783
Senast: Rosett
·
Kultur Dags för den officiella tråden för ESC SEMIFINAL 1! :banana::banana::banana: Sverige deltar i semi 2, och de redan klara finalisterna...
4 5 6
Svar
114
· Visningar
4 629
Senast: Lingon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra blötmat
  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp