Eurovision song contest 2023, FINALEN

Älskar Loreen (minns fortf hur dissad hennes första bidrag blev här och jag älskade den golvmopplåten 🤣) men gillar inte denna låten.
 
Jaha, då har jag dunkat in en hög med röster till Luke Black/Serbien, och några till Käärijä när jag ändå höll på. Och en och en halv timme kvar till slutresultat. Jag har liiite svårt att begripa varför de inte kan börja finalen kl 20 i stället, och få en lite mer anständig sluttid för de som vill följa röstningen.
 
Asså jag fattar att UK hjälper till att hålla i Eurovision ihop med Ukraina, men asså jag tycker det är för mycket fokus på UK… och att UK fick sitt bidrag sist??? Eeeeh, jag tycker att de stjäl showen lite från Ukraina 😅 kanske jag som är konstig…
 
Sverige är min favorit. Kommer inte ihåg något annat bidrag, tycker nog året var ett riktigt bottennapp.
 
Jaha, då har jag dunkat in en hög med röster till Luke Black/Serbien, och några till Käärijä när jag ändå höll på. Och en och en halv timme kvar till slutresultat. Jag har liiite svårt att begripa varför de inte kan börja finalen kl 20 i stället, och få en lite mer anständig sluttid för de som vill följa röstningen.
Vi har det ju ändå rätt bra. Vissa länder har ju senare starttid.
England har 20, vi 21, Finland 22, osv
 
I väntan på lite mer action, vem tror ni vinner årets "You're a vision" Award? Numera tydligen "most remarkable outfit" i stället för tidigare Barbara Dex-award som mer direkt riktade in sig på värsta/mest anskrämliga outfit. Nog borde väl Kroatien ligga hyggligt till här i år? Ev. i konkurrens med Tyskland (vars snabbrepris var anledningen att jag började fundera på saken).
 

Liknande trådar

Kultur Nu är det snart dax! Semi 1 på tisdag och semi 2 på torsdag. Jag tänker att vi kan ta semifinalerna i en gemensam tråd och finalen i en...
14 15 16
Svar
306
· Visningar
11 783
Senast: Rosett
·
Kultur Dags för den officiella tråden för ESC SEMIFINAL 1! :banana::banana::banana: Sverige deltar i semi 2, och de redan klara finalisterna...
4 5 6
Svar
114
· Visningar
4 629
Senast: Lingon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp