Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Haha ja jag har kommit på att det bästa sättet att få det man vill är inte att tjata utan att överbevisa
Och det är faktiskt jättestor skillnad på att köra en tre-hjulig och en 4-hjulig vagn.
Nej,tvärt om !! Street är super smidig och lätt. Compact är lättare och har bättre liggläge än tex scooter (har haft en scooter förut) Så himmla smidig,tar lite plats ihopfälld,bra tyger som går att hålla rena.Street är som en paraplyvagn men rejälare,fjädring på alla 4 hjul,ställbart styre bra liggläge Går faktiskt bra att köra på grusväg mm vi bor på landet. Men jag har en compact så jag kan ha ståbräda och lasta lite mer.
Juridik & Ekonomi
Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;)
Jag är i 30-års ålder och lever...
Hästnyheter Jag fick dubbelkolla. Det står "...en sådan flytt...", där är det lite oklart vad som menas tycker jag. Generellt ger hela artikeln sken...