extra sulky?

Sv: extra sulky?

Min sambo är myycket envis :p.

Får släpa runt han då och säga "ta den du vill ha då", bara den inte är för klumpig.
 
Sv: extra sulky?

Haha ja jag har kommit på att det bästa sättet att få det man vill är inte att tjata utan att överbevisa :devil:
Och det är faktiskt jättestor skillnad på att köra en tre-hjulig och en 4-hjulig vagn.
 
Sv: extra sulky?

Och den är ju så snygg vagnen :love:

20383882.jpg


Och den nöjda ägarinnan:
20383883.jpg
 
Sv: extra sulky?

Jag kan rekomendera Crescent street eller compact. Jag har en av varje ;0) Me löööv dem!
 
Sv: extra sulky?

Nej,tvärt om !! Street är super smidig och lätt. Compact är lättare och har bättre liggläge än tex scooter (har haft en scooter förut) Så himmla smidig,tar lite plats ihopfälld,bra tyger som går att hålla rena.Street är som en paraplyvagn men rejälare,fjädring på alla 4 hjul,ställbart styre bra liggläge:bow: Går faktiskt bra att köra på grusväg mm vi bor på landet. Men jag har en compact så jag kan ha ståbräda och lasta lite mer.
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Det här kan bli lite rörigt, jag ber om ursäkt på förhand. Jag och maken har en dotter på 1.5 år. Hon är det bästa som hänt oss och...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
9 805
Senast: gulakatten
·
Fritid Jag ska ha en längre semester i jan/feb och är sugen på att göra något annat än det jag brukar (åka skidor). Tankarna på vad jag ska...
2 3
Svar
40
· Visningar
1 952
Tjatter Jag skulle vilja flyga, men jag är livrädd för det. Jag vill såklart egentligen inte flyga, men grejen är att jag vill till USA och så...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
5 513
Senast: Paddington
·
Samhälle Synpunkter på det? Jag läste någonstans att Sverige toppar Europa med mest korttransaktioner per capita. Vet inte om Swich räknas som...
18 19 20
Svar
385
· Visningar
12 893
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp