Bukefalos 28 år!

Få bort fläckar i kylskåpet

MJLee

Trådstartare
Jag håller på att göra rent kylskåpet och det är några envisa röda fläckar längst in som jag inte får bort. Har någon några förslag? Snälla hjälp! Jag är desperat eftersom det inte är min lägenhet! :arghh::arghh::nailbiting::turd::eek:
 
Ok, jag fick bort dom med vad man antagligen aldrig ska använda - försökte husmorstrick som vit tandkräm, bakpulver+vinäger, tom klorin. Ho hum, till slut fick jag bort det med lacknafta, jajaja, hysch! Antagligen helt fel, men bort kom dom och eftersom det är en andrahandslägenhet (illegal, låååång story) så är det viktigaste att det ser vitt och fint ut vid inspektionen. :angel:
 

Liknande trådar

Småbarn Jag är desperat efter sätt att få i vår treåring penicillin. Lång historia kort; vår dotter har haft sår i näsan senaste 8 veckorna. Vi...
Svar
19
· Visningar
1 669
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
4 150
Senast: Sasse
·
Relationer Våra grannar är världens snällaste. Nästan för snälla. De ställer alltid upp när vi ber om en tjänst. Det brukar kunna vara saker som...
3 4 5
Svar
84
· Visningar
8 004
Senast: Seaside
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
2 496
Senast: Hazel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp