Kontentan är väl att det nog är där hennes personlighet ligger och i själ och hjärta känns det
Roligt att det blev som du önskade..eftersom dina tidigare inte var knäkatter så var det ju ändå så att det var det du ville ha. Och lite tråkigt hade det nog ändå varit om hon inte blivit så tillgiven, det tror jag.
Jag hade inte förmånen att känna någon som hade katter där jag visste att dom var tillgivna..vilket ju ändå inte är en garanti.
Men ja, sökte på Blocket annons, långhåriga..vilket hon ju inte blev helt heller..däremot blev ju systern jag tänkt välja det däremot

Men ja, kvar är hon ju oavsett. Men väldigt besviken, jo det är jag.
Kan tyvärr inte tycka att är hon bara frisk så får hon umgås som hon vill. Önskar jag kunde känna så..men. Det är mycket med att ha ett djur. Och det är det inte värt. Hjälper inte att försöka övertala sig om att det känns ok.
Hade en katt innan som när han blev vuxen inte kom alls..så jag har precis haft det. Och givetvis är att dom får vara friska oerhört viktigt, han hade ju cystor och kostade massor under sina 4 år med röntgen och ultraljud.
Har lagt dom pengar jag fick in nu och kunde på att köpa henne, innan jag förstod att jag skulle få betala skatt på 9000..så ja. Och kostnaderna kommer ju inte ta slut direkt.
Jag har gjort precis det du säger att du gjorde. Sökt kontakt med henne på hennes villkor. Varit hemma nästan hela tiden och ägnat mig åt henne.
Hittat på olika interaktiva lekar med henne, min bror hjälpte bygga ett våningshus av kartonger vi lekt tillsammans med. Godis, ja absolut..också lekt med godis. Och har man godis med sig går det minsann bra att komma upp i soffan, eller sängen och lägga sig på magen på mig för att få det.
Då är det inga problem med närkontakt

I sängen endast erbjudit kudde och filt hon gillar och gjort gått om plats för henne, inget tvång. Men icke.
Just nu ligger jag i soffan och hon på toaletten