Facebook + cookieshjälp

roadkilled

Trådstartare
Skulle logga in på FB nyss men icke. "Ändra dina säkerhetsinställningar så att cookies tillåts" Nåt i den stilen står det,.

FB fingerade alldeles utmärkt igår och jag har inte ändrat något sen dess:confused:

Så.. Hur ändrar man dess inställningar? Har nya versionen (tror jag) av Internet Explorer.

Sv: Facebook + cookieshjälp

*kl*

Åker snålskjuts på tråden om det är ok... :laugh:

Jag får upp nån medelande som säger att "Internet explorer har stött på problem och måste avslutas" och så får man välja om man vill skicka en felrapport till Microsoft eller inte.

Nån son vet vad som kan vara fel?? Det händer bara på den här datorn. :(

Liknande trådar

IT & mobiler Fick igår en förfrågan om Marketplace på Facebook. Det var nåt med anpassade inställningar för rätt annonser. Är inte ett dugg...
Svar
3
· Visningar
669
Senast: Red_Chili
·
Tjatter Hjärtligt välkomna till ”Lobelias meditations och mindfulnesscenter" Jag är glad att så många valt att närvara vid denna 10 dagars... 21 22 23
Svar
456
· Visningar
21 878
Tjatter Den lilla ridskolan är vanligtvis en plats där barn, vuxna och hästar trivs och umgås i godan ro! Nu har det dock flyttat in ett gäng... 31 32 33
Svar
641
· Visningar
24 725
Senast: iiantazie
·
Äldre Ja, så visar min dator inläggen från mina slutna Facebook-grupper sedan igår kväll (möjligtvis tidigare, men det var på kvällen igår som... 2
Svar
35
· Visningar
11 096
Senast: bettysmatte
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka