Facebook - Läst inlägg/oläst?

LovingLife

Trådstartare
Liten fundering: När någon har läst ens inlägg på chatt, står det då alltid t.ex. "visat sön 15.35," när personen i fråga har läst det, eller finns det undantag..?
 
Sv: Facebook - Läst inlägg/oläst?

Liten fundering: När någon har läst ens inlägg på chatt, står det då alltid t.ex. "visat sön 15.35," när personen i fråga har läst det, eller finns det undantag..?
Nej, det har hänt mig flera gånger att det inte stått så trots att jag vet att personen läst.
 
Sv: Facebook - Läst inlägg/oläst?

Delvis kl

Är det ett kort meddelande kan man ju läsa det utan att öppna det och då står det som oläst, men står det som läst är det definitivt läst :)
 
Sv: Facebook - Läst inlägg/oläst?

Delvis kl

Är det ett kort meddelande kan man ju läsa det utan att öppna det och då står det som oläst, men står det som läst är det definitivt läst :)

Sant!.. Svaret som jag väntade på har nu kommit i alla fall... :-)
 
Sv: Facebook - Läst inlägg/oläst?

Om man har rutan öppen på datorn när personen skriver kan det visas som läst. Men om man inte sitter vid datorn så är det ju inte det. Har hänt mig flera ggr..
 
Sv: Facebook - Läst inlägg/oläst?

Det kan visas som läst utan att man har sett det, så bara för att det står så kan man inte vara blicksäker på att personen har läst vad man skrivit.
 
Sv: Facebook - Läst inlägg/oläst?

1. Är rutan uppe på datorn kan det ha visats som läst utan att det blivit läst.
2. Är rutan uppe på datorn men inte markerad kan det ha blivit läst utan att ha visats som läst.

Sedan finns det ju säkert många andra varianter på hur det kan ha blivit läst/inte blivit läst o.s.v.
 
Sv: Facebook - Läst inlägg/oläst?

Sen ska man inte glömma att facebook (särskilt chatten) buggar rätt ofta...
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag har en fråga angående Facebook. Jag har få vänner där samt få grupper alltså ett litet flöde. Men från vissa vänner ser jag alltid...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
2 315
Senast: mars
·
Bukefalos Om jag ser i notiserna att jag blivit citerad i en tråd och klickar på notisen så jag kommer till svaret, så går det sen inte att klicka...
Svar
1
· Visningar
495
Senast: Gunnar
·
Fritid Jag gick med i en Facebookgrupp rätt nyligen, och snart började jag få upp inlägg från den gruppen som alla började "Hej alla! Jag vill...
Svar
5
· Visningar
829
Senast: Lavine
·
Kropp & Själ Att ha en underbar bok att läsa (gärna en tjock som tar sin tid) är en Lycka med stort L. När den tar slut är jag liksom lämnad i ett...
Svar
1
· Visningar
502
Senast: Derivata
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp