Fälttävlan är =självmord??

jag har inte sett dina bilder och aldrig sagt att jag har det därimot har jag sett splittans bilder! jag har heller aldrig sagt att DU skryter utan bara påstått att de som är duktiga behöver inte hävda sig själv och det är sant!
 
exakt vad har jag att vara avundsjuk på?? att du aldrig kan sluta älta saker! jo det är ju en bra egenskap!
det enda jag vet om dig är hur du betet dig här och det är inget du borde va stålt över inte heller nått för andra att vara avundsjuk på!! som sagt har man en "fet" plånbok går allt det är bara att inse! och nu tänker jag säga det här och nu så inte ni hittar på att jag sagt det och det: DETTA GÄLLER NÖDVÄNDIGT VIS INTE DIG!! som sagt jag vet inget om dig och vill passa mig för att fatta en egen mening om personer jag aldrig mött men måste rkänna att jag har svårt för det just nu! nej nu skiter jag i detta det är men löst. ingen lyssnar ju ändå på vad jag säger!
 
Svar till:
--------------------------------------------------------------------------------

känns som om jag sitter i en sandlåda med småbarn


--------------------------------------------------------------------------------


Och vi andra står och vaktar dig och småbarnen så ni inte ska hitta på hyss....
.........................................................

ehh ja visst du har ju visat dig vara den vuxna i denna debatt. jaaa verrkkliiggeennn!!! :D :D :D :angel:
 
Jag har bettet mig?? :confused:. Nu tar du nog vatten över huvudet.
Jag ältar inget, men du tar kanske åt dig??.

Fet plånbok har jag inte, inte mina föräldrar heller!
Vi har köpt unghästar, ponny som inte varit inridna, inköpspriset har inte varit högt!

Den so har börjat dena "sandlåde" nivåen är du!
Genom att först ifrågasätta mig och andra här inne, och sedan hoppa på oss om att vi skryter och tror vi är något??!!

Om du läser de vi har skrivit i andra trådar, så lär du upptäcka att ingen av oss skriver vad vi gör/presterar.
Nu fick vi dock nämna det etfer som du flög på oss.

det enda jag vet om dig är hur du betet dig här och det är inget du borde va stålt över inte heller nått för andra att vara avundsjuk på
Förklara dig tack! För detta du har skrivit är sandlådenivå och smutskastning av mig. :mad:
Så jag vill att du förklarar vad du menar!
 
Vad du är avundsjuk på!!??
Tja, du tjatar hela tiden om: fet plånbok, bra stam, bra hästar...
Och sedan så skryter man ju om man nämner vad man har för kunskap...

Slutsattsen bli att du är avundsjuk på de som:
1.Har mkt stålar som kan köpa dyra hästar med fina stammar (fast man kan även köpa hästar med bra stam för inte allt för mkt pengar..)
2. De som har lycka att få tag på en ricktig bra häst.
3. Att vissa människor får framgång.
 
varför skulle jag vara avundsjuk på folk som kan köpa dyra/bra hästar??
har en grannus avkomma och både jan tops och franke slothak (stava) har avkommor av honom och nästan alla hans avkommor har gått os i nån gren!? jag är ju knappsat avundsjuk på andra för nått jag har!? :smirk: och sen att man är lite avundsjuk på folk med pengar tror jag alla är!! inte mött nån som sagt att de inte vill ha pengar (men pengar är inte allt) och sen det här med framgång tycker jag att jag fått min beskärda del av så det räcker för nu läget. så nej jag är inte avundsjuk varför skulle jag vara det??
 
kan ju dock tilägga att min häst inte gått OS och dyligt :smirk:
 
Är det någon annan än mig som känner lukten av Cherri FT alias Fältavlan???
 
Svarade precis på ditt inlägg på foder där du beskriver att du tävlar regelbundet LB och LA i hoppning /dressry med din häst du haft ett långt tag , Är det din beskärda del av framgång så är den nog väldigt beskärd skulle jag säga.....


Att du inte tävlar OS har nog en och annan förstått för längesedan!
 
jag har inte sett dina bilder och aldrig sagt att jag har det därimot har jag sett splittans bilder! jag har heller aldrig sagt att DU skryter utan bara påstått att de som är duktiga behöver inte hävda sig själv och det är sant!



välkommen in på Gnägg då! Där finns även 2 nya bilder.
 
jag har endast haft min häst i ca 1,5 år och han var totalt otävlad när jag köpte honom tog ca 6 månader och ca 10 tävlingar att vänja honom sen har vi jobbat sakta uppåt!
innan det har jag tävlat 120 hoppning regelbundet.jag är 15 år! utala dig inte om sånt du inte vet något om tack!
 
Jag har inte uttalat mig överhuvudtaget, jag bara undrade om LA var det du menade med din beskärda del av framgång som du har fått så det räcker för ett tag????

Sniff sniff....
 
min häst har visat stor framgång på tävlings banorna ganska snabbt imot vad vi hade förväntas oss. men nej det var inte det jag syfftade på även om det även är en framgång i sig!
 
Du har tidigare i ett annat inlägg sagt att din häst heter Qudexco, stämmer det?
 
Jag väntar fortfarande på svar:

"det enda jag vet om dig är hur du betet dig här och det är inget du borde va stålt över inte heller nått för andra att vara avundsjuk på "


--------------------------------------------------------------------------------


Förklara dig tack! För detta du har skrivit är sandlådenivå och smutskastning av mig.
Så jag vill att du förklarar vad du menar!
 
nej det är det inte. men jag undrade varför du undrade *krångligt*
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Precis som rubriken lyder: när får man gå upp en årskurs ( eller hoppa över en, om det blir bättre formulerat ). Just nu går jag i...
Svar
10
· Visningar
1 114
Senast: Sedna
·
Fälttävlan Hej! Jag har på sistone funderat över tävling med ”min” islandshäst, men jag vill inte tävla i femgång/fyrgång. Då både jag och hästen...
Svar
11
· Visningar
2 252
Senast: xfie
·
Övr. Hund Jag måste köpa ny bil (haft förmånsbil och ska nu byta jobb) och vet inte riktigt vad jag ska ha. Just nu har vi tre fyrbenta, jag har...
Svar
0
· Visningar
288
Senast: attheedge
·
Dressyr HELT teoretiskt resonemang med några konstiga funderingar 😀 Och kasta in era tankar med, hur ni tror det ser ut, upplevs och är. Man...
9 10 11
Svar
211
· Visningar
11 618
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp