Fälttävlans-VM 2022

Såg jag fel eller vägrade inte Braziliens Tosis häst att hoppa ett par i hinder 7, missade jag att de hoppade om de hindren?

Nu verkar hen ha slagit ansiktet i hästens nacke också 🙈
 
Tycker det ser bra ut för svenskorna. (missade första ryttarinnan) men hästarna såg pigga ut i mål och det är ju en del i att det är förhoppningsvis lite piggare även i morron =)
 
Det jag gillar är att de flesta hästarna som kommer i mål är i bra skick och en hel del kunde fortsatt en bra bit till vid behov, vilket också några ryttare kommenterade. Numera kan man väl även plocka bort ekipage som ser illa ut?
 
Såg att Malin J berömde sin häst efter ett par hopp med ett par mjuka klappar :up: trevligare än dessa hårda klappar som jag inte riktigt begriper mig på 😅
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter I mitten av september avgörs VM i fälttävlan, i italienska Pratoni del Vivaro. Sverige är en av 16 nationer som har lag på plats och SVT...
Svar
0
· Visningar
417
Senast: Gunnar
·
Fritid På lördag 18/3 börjar curling-VM, lag Hasselborg representerar Sverige. Heja! Heja! 🥌 Det kommer sändas på SVT och svtplay. Jag tror att...
Svar
12
· Visningar
793
Senast: Rosett
·
Kultur JUNI 24/6 Annie Lööf, före detta partiledare, jurist 25/6 Renée Nyberg, programledare 26/6 Axel Gordh Humlesjö, journalist 27/6...
13 14 15
Svar
294
· Visningar
20 322
Senast: Rie
·
Kultur I morgon smäller det! Här är startordningen i finalen. 1. 🇦🇹 Austria | Teya & Salena - Who The Hell Is Edgar? 2. 🇵🇹 Portugal | Mimicat...
18 19 20
Svar
388
· Visningar
19 250
Senast: Mineur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Att bjuda någon?
  • Vad gör vi? Del CXCV
  • Bra hörlurar

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp