Fälttävlans-VM 2022

Kul att dom lagt upp svenskarnas dressyr.

Synd med det som störde Sofia Sjöborgs häst, tyckte det var en trevlig ritt!
Malin Josefson såg ganska spänd ut, men dressyren är väl inte hennes starka gren.
Kommentatorn pratade (kritiskt?) om Niklas Lindbäcks kandarstång om jag förstod det rätt, uppfattade ni det också?
 
Jeg skal se terrenget på lørdag. Må se på clipmyhorse (men med mammas email så ble det en gratis prøveperiode til 😁). Søndag skal jeg se på stallplass så blir ikke noe sprang.
 
Intressant att höra kommentatorerna om Golden Midnight som hade duckfeat. de nämner också att hästen är en blandning av fullblod och gammalt svenskt blod och borde vara lämpad för fälttävlan :heart
 
Kul att dom lagt upp svenskarnas dressyr.

Synd med det som störde Sofia Sjöborgs häst, tyckte det var en trevlig ritt!
Malin Josefson såg ganska spänd ut, men dressyren är väl inte hennes starka gren.
Kommentatorn pratade (kritiskt?) om Niklas Lindbäcks kandarstång om jag förstod det rätt, uppfattade ni det också?

Lucinda Green sa att stången ska vara 45 grader och inte 90 grader så hon undrade om han spänt kedjan för löst och om det kanske fanns någon anledning till det.

Som jag sa tidigare så brukar ju Malin få sämre poäng men så här dåligt har jag faktiskt aldrig sett hästen gå tidigare så jag förstår att hon fick det svårt därinne.
 
Jeg skal se terrenget på lørdag. Må se på clipmyhorse (men med mammas email så ble det en gratis prøveperiode til 😁). Søndag skal jeg se på stallplass så blir ikke noe sprang.

Ja jag funderar faktiskt oxå på att se på terrängen på clip my horse istället om jag får upp sändningen på tvn via chromecast, den funkar sisådär emellanåt. Det känns betydligt mer lockande att lyssna på Lucinda Green än på Lasse C. Jag får oxå sno mammas mailadress isåfall. 😁
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter I mitten av september avgörs VM i fälttävlan, i italienska Pratoni del Vivaro. Sverige är en av 16 nationer som har lag på plats och SVT...
Svar
0
· Visningar
418
Senast: Gunnar
·
Fritid På lördag 18/3 börjar curling-VM, lag Hasselborg representerar Sverige. Heja! Heja! 🥌 Det kommer sändas på SVT och svtplay. Jag tror att...
Svar
12
· Visningar
799
Senast: Rosett
·
Kultur JUNI 24/6 Annie Lööf, före detta partiledare, jurist 25/6 Renée Nyberg, programledare 26/6 Axel Gordh Humlesjö, journalist 27/6...
13 14 15
Svar
294
· Visningar
20 369
Senast: Rie
·
Kultur I morgon smäller det! Här är startordningen i finalen. 1. 🇦🇹 Austria | Teya & Salena - Who The Hell Is Edgar? 2. 🇵🇹 Portugal | Mimicat...
18 19 20
Svar
388
· Visningar
19 266
Senast: Mineur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp