Färgerna flödar, Gunnar har vårkännslor!

Nu så är det vår.
Första vårtecknet - Bukefalos byter färger.

Nå så vad tycker vi?
Cerise känns nytt.
 
Sv: Färgerna flödar, Gunnar har vårkännslor!

Rosa är hemskt, jag mår illa av att titta på det.
 
Sv: Färgerna flödar, Gunnar har vårkännslor!

Håller med, har svårt att tänka mig att jag kommer vänja mig vid det heller. Det bryter av för mycket mot övriga färger. Lite ljusare rosa skulle funka bättre!

(Från Dentaku som hade som ett av de första trädgårdsprojekten när vi köpte huset att gräva upp den ceriserosa rosenbusken)
 
Sv: Färgerna flödar, Gunnar har vårkännslor!

Hemskt. Ska det vara rosa kan det i alla fall vara en mildare ton, den här skär i ögonen och förstör hela läsupplevelsen.
 
Sv: Färgerna flödar, Gunnar har vårkännslor!

Trevligt med vårfärger! Men inte cerise tack...

Ljusrosa och lindblomsgrönt kanske? Känns vårigt men inte skrikigt :)
 
Sv: Färgerna flödar, Gunnar har vårkännslor!

Jag hoppas det bara är vårkänslor vår käre Gunnar har fått...jag blev smått orolig för hans mentala hälsa ju :o

lilstar, bra idé tycker jag. Betydligt bättre än denna hemska rosa...
 
Sv: Färgerna flödar, Gunnar har vårkännslor!

Jag funderade nästan på att hacka sidan för att ta väck det cerisa så nej, jag gillar det inte! :D
 
Sv: Färgerna flödar, Gunnar har vårkännslor!

I love it. Kommer att spy om det byts ut till pastellrosa.
 
Sv: Färgerna flödar, Gunnar har vårkännslor!

Håller med om en ljusare rosa och lindblomsgrönt.

Får erkänna att jag log när jag såg det skrikigt cerisa och började leta efter protesttråden. Blir kul att se var det landar till slut, för det brukar bli bra.
 
Sv: Färgerna flödar, Gunnar har vårkännslor!

Nej nej nej... alldeles för vass färg för mig. Tycker om den gröna, grönt är lugnt för ögonen vilket man inte riktigt kan säga om den där rosa färgen..
 
Sv: Färgerna flödar, Gunnar har vårkännslor!

De små, söta hacken i flikarna försvann.
Det var inte bra.
 
Sv: Färgerna flödar, Gunnar har vårkännslor!

Riktigt hemskt faktiskt, jag har visserligen aldrig varit något fan av rosa men denna sticker verkligen hemskt i ögonen! :(
Skall det vara rosa så bör det vara en mildare rosa färg.
 
Sv: Färgerna flödar, Gunnar har vårkännslor!

Jag tycker det är lite kul med nya, knalliga färger! :D Men så har jag aldrig varit särskilt känslig heller, och bryr mig inte så mycket om det är svart/vitt eller rosa/lila...
 
Sv: Färgerna flödar, Gunnar har vårkännslor!

*kl*

Jag vill inte ha rosa alls, jag gillade tonerna det hade från början.
Det gav forumet ett lugnt intryck för ögonen.

Nu blir jag trött i huvudet så fort jag går in här. :crazy:
 
Sv: Färgerna flödar, Gunnar har vårkännslor!

Jag är nöjd så länge Gunnar inte försöker sig på den blå/gul/gröna(?) kombinationen som han provade sist. Då kunde jag inte läsa länkarna.
 
Sv: Färgerna flödar, Gunnar har vårkännslor!

Förta reaktionen aj går inte å titta på andra reaktion var är tråden där man kan protestera mot denna färg.
 

Liknande trådar

L
  • Artikel
Dagbok Jag kommer inte håg varför jag blev medlem här men det var iallafall flera år sen. Och jag har tänkt lite på det idag och att bukefalos...
Svar
18
· Visningar
1 499
Senast: LiviaFilippa
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
34 735
Senast: Hedinn
·
Hemmet I över ett halvår har vi funderat utan att bestämma oss. Vet att det finns några porslinsintresserade här så hoppas på input ☺ Vi (jag...
Svar
12
· Visningar
1 195
  • Artikel
Dagbok Jag hittade inlägg här som jag skrivit för ca 6 år sedan när jag bestämde mig för att låta mitt gråa hår växa ut. Det fanns bilder på...
Svar
12
· Visningar
1 892

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp