Färgerna flödar, Gunnar har vårkännslor!

Nu så är det vår.
Första vårtecknet - Bukefalos byter färger.

Nå så vad tycker vi?
Cerise känns nytt.
 
Sv: Färgerna flödar, Gunnar har vårkännslor!

*snor knappen*

Tycker det här är supersnyggt. Inte lika vårbukettaktigt men å andra sidan en färgskala som kommer hålla genom såväl sommar, höst som vinter - vilket är vad jag misstänker att Gunnar tänker sig. Tror inte han har lust att drabba samman med bukefolket om färger fyra gånger/år. Eller? ;)
 
Sv: Färgerna flödar, Gunnar har vårkännslor!

Va, det är ju världens underhållning att se sammandrabbningen! För oss som inte är så himla känsliga med färgerna själva ;)
 
Sv: Färgerna flödar, Gunnar har vårkännslor!

Ja, och framför allt så tror jag att reaktionerna blir mindre om det sker oftare. Plus att folk kanske kan tänka "okej, det blev inte som jag ville den här gången, men kanske nästa!" istället för att skrika att de ska lämna Buke för att färgerna är fula, bara för att det inte ser ut som de är vana vid. :p Jag tycker i alla fall att det är kul med variation och för min del får färgerna gärna bytas då och då.
 
Sv: Färgerna flödar, Gunnar har vårkännslor!

Jag gillar också variation! För min del får färgerna gärna bytas vår, sommar, höst och vinter, samt gärna någon extra gång kring högtider. Tänk er påskgult, gräsgrönt och orange nu till påsk till exempel! :D :love:
 
Sv: Färgerna flödar, Gunnar har vårkännslor!

KL

Oj vad förvånad jag blev. Här på jobbdatorn är den rosa färgen helt annorlunda. Här är den rätt mjukt gammelrosa. Hemma är den illskär. Fast det spelar ingen roll egentligen. Det ser sommaraktigt och blomstrande ut i båda fallen. Blev bara förvånad över att det var så stor skillnad.
 
Sv: Färgerna flödar, Gunnar har vårkännslor!

'knapplån'

Tycker inte alls om de rosa färgerna, oavsett om de är gammelrosa eller vad. Urk. Det är snyggare med grönt i olika nyanser som det var förut. :)
 
Sv: Färgerna flödar, Gunnar har vårkännslor!

knapp

Jag måste säga att jag trivs väldigt bra med färgskalan som den är nu. Sidan känns väldigt tydlig och "skarp". Tycker även det känns lättare att navigera och hitta rätt nu när inte allt går i grönt.

Bra jobbat, Gunnar :bow:
 
Sv: Färgerna flödar, Gunnar har vårkännslor!

Håller med, blir bara svårt att se. Annars jättefint!
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Jag har kontakt med arbetsterapeut på habiliteringen och vi har börjat nysta i hur jag skulle kunna få en bättre fungerande vardag. Så...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
4 914
Senast: Wille
·
L
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har ju anmält en sak som har hänt. Och då säger flera att det är bra och rätt och alltmöjligt. Men det KÄNNS verkligen inte så...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 446
Senast: LiviaFilippa
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag kommer inte håg varför jag blev medlem här men det var iallafall flera år sen. Och jag har tänkt lite på det idag och att bukefalos...
Svar
18
· Visningar
1 510
Senast: LiviaFilippa
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
34 749
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Vildkattungar
  • Senast tagna bilden XV
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp