Färgerna flödar, Gunnar har vårkännslor!

Nu så är det vår.
Första vårtecknet - Bukefalos byter färger.

Nå så vad tycker vi?
Cerise känns nytt.
 
Sv: Färgerna flödar, Gunnar har vårkännslor!

OT nu men;
Hörru, om du nu tycker att alla med åsikter är "k*rringar"...vad gör du här då?
Forum är väl till för åsikter och diskussioner, eller hur?
Då ska man inte behöva stå ut med att bli sedd som "k*rring".
Elakt uttryckt, måste jag säga.
/OT

Gunnar - egentligen, ha vilka färger du vill men försök ha något enhetligt så inget sticker ut så mycket att det blir jobbigt för ögonen....pleeeease.
 
Sv: Färgerna flödar, Gunnar har vårkännslor!

Och du fattar inte att jag bara retas? :devil:
 
Sv: Färgerna flödar, Gunnar har vårkännslor!

Jag tycker om det rosa, men jag tycker inte alls att det är snyggt tillsammans med det gröna. Funkar fint tillsammans med den mer grå bakgrundsfärgen, men just till det gröna funkar det inte alls. Det måste finnas någon slags helhet och färgskala.

+1 på den

(tiotecken)
 
Sv: Färgerna flödar, Gunnar har vårkännslor!

Riktigt hemskt faktiskt, jag har visserligen aldrig varit något fan av rosa men denna sticker verkligen hemskt i ögonen! :(
Skall det vara rosa så bör det vara en mildare rosa färg.

Plus att det skär sig mot det gröna (med ögonpåfrestande flaggor) ovanför.:cry:
 
Sv: Färgerna flödar, Gunnar har vårkännslor!

usch nej jag trodde det var nåt fel på min webläsare innan jag insåg att det nog faktiskt ska se ut så här :o
tummen ner från mig.
 
Sv: Färgerna flödar, Gunnar har vårkännslor!

*kl*

Jag gillar det rosa, men hade gärna sett det i en något ljusare och piggare nyans tllsammans med antingen en mer ljusvårgräsgrön färg eller en gråare färgskala. Det här murrigt gröna är inte snyggt ihop med det beiga oc hrosa tycker jag.
 
Sv: Färgerna flödar, Gunnar har vårkännslor!

Jag börjar misstänka att Gunnar har tullat på barskåpet!:D
Hjälp vad färgerna skär sig.. :crazy:

Den gröna är jätte fin, det gäller även den lila, men inte ihop... :o:p
 
Sv: Färgerna flödar, Gunnar har vårkännslor!

*kl*

Den lila passar ju bra till påsk - sedan är det kanske dags att byta igen till sommaren?
 
Sv: Färgerna flödar, Gunnar har vårkännslor!

Rosa funkar.
Men inte till den hysteriska reklamen som blinkar högre upp.
Spygrön :crazy:

Går tillbaka till google crome och blockar allt. Annars är det epilepsivarning..

AM
 
Sv: Färgerna flödar, Gunnar har vårkännslor!

knapp.

Gillade den lila/rosa!! Nu är det ju grönt igen? :(
 
Sv: Färgerna flödar, Gunnar har vårkännslor!

*KL*
Varför inte en ljusare blå, gör forumet lite ljusare, ger i alla fall mig vårkänslor och bryter ändå lite mot det gröna, men inte på något negativt sätt.
 
Sv: Färgerna flödar, Gunnar har vårkännslor!

INTE bra med blå text i den övre menyn ihop med den rosa-lila bakgrunden. Mina ögon går sönder. :crazy:

Bäst hittills har varit den varmare lilafärgen. Då går värmen i de olika färgerna i ett tema.
 
Sv: Färgerna flödar, Gunnar har vårkännslor!

Här måste jag hålla med, det riktigt sticker i ögonen med blå text på det lila. :eek:
 
Sv: Färgerna flödar, Gunnar har vårkännslor!

INTE bra med blå text i den övre menyn ihop med den rosa-lila bakgrunden. Mina ögon går sönder. :crazy:

Bäst hittills har varit den varmare lilafärgen. Då går värmen i de olika färgerna i ett tema.

+1 på den. jag blir helt snurrig... tänker också på eventuella färgblinda som har väldigt svårt med just såna kombinationer. Färger som kompletterar varandra är alltid bra att tänka på i design-sammanhang... istället för motsatser som i menyn just nu (plommonkräm med klarblå text)
 
Sv: Färgerna flödar, Gunnar har vårkännslor!

Usch, var så mycket bättre förr! Den cerisa var mycket obehaglig att se på :S
 
Sv: Färgerna flödar, Gunnar har vårkännslor!

Uuuuh, det blå mot det lilarosa och gröna var INGEN hit... Rosa och grönt är en bra kombo, håll dig till den! Men det måste bli rätt varm nyans för att de ska harmoniera.
 
Sv: Färgerna flödar, Gunnar har vårkännslor!

*kl*

Men nu har ni klagat för mycket igen.. Nu är ju färgerna som de var innan, trist tycker jag!
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Jag har kontakt med arbetsterapeut på habiliteringen och vi har börjat nysta i hur jag skulle kunna få en bättre fungerande vardag. Så...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
5 064
Senast: Wille
·
L
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har ju anmält en sak som har hänt. Och då säger flera att det är bra och rätt och alltmöjligt. Men det KÄNNS verkligen inte så...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 599
Senast: LiviaFilippa
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag kommer inte håg varför jag blev medlem här men det var iallafall flera år sen. Och jag har tänkt lite på det idag och att bukefalos...
Svar
18
· Visningar
1 530
Senast: LiviaFilippa
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
35 423
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp