Fantasterna!

strawberrysylt

Trådstartare
Ja, skulle ni kunna ställa upp där? Vilket hade vart "erat" ämne isf? :)

Jag vet inte vad mitt skulle vara isf, det enda jag kan tänka mig är någon bokserie då, t ex Merri Viks Lotta-böcker, ifall någon läst dem. Kunskapsfrågor om dem, dem har jag läst x antal ggr^^.

Men det skulle väl vara nåt sånt, annars har jag nog inte särskilda kunskaper...

//r
 
Sv: Fantasterna!

Skulle aldrig i livet ställa upp i tv (om jag inte får skrapa triss vinst :p) men det ja skulle kunna tänka mig att jag har lite nördiga kunskaper i är papegojor kanske Michael Jackson (måste se det programmet när jag är i Sverige nästa gång för att se hur bra det hade gått :p)

Fö tycker jag det är rätt låg nivå på programmet, eller har bara sett ett (ölprogrammet) tom jag som inte gillar öl kunde många frågor.
 
Sv: Fantasterna!

Ja, skulle ni kunna ställa upp där? Vilket hade vart "erat" ämne isf? :)

Jag vet inte vad mitt skulle vara isf, det enda jag kan tänka mig är någon bokserie då, t ex Merri Viks Lotta-böcker, ifall någon läst dem. Kunskapsfrågor om dem, dem har jag läst x antal ggr^^.

Men det skulle väl vara nåt sånt, annars har jag nog inte särskilda kunskaper...

//r

Lotta skulle jag nog också göra rätt bra ifrån mig på, om jag fick läsa om några för att friska upp minnet på namn på bifigurer och platser.

Annars kan jag väldigt mycket onödigt om Beatles. Och Maeve Binchys böcker skulle jag nog också fixa. Och Saltön-böckerna.
 
Sv: Fantasterna!

Jag skulle aldrig ställa upp i TV och har för den delen aldrig sett programmet, men jag är en TV-spelsnörd och kan alldeles för mycket om spel och ffa FPS, och hade nog gjort rätt OK ifrån mig.

Eller så hade jag fått en blackout och svarat "katt?".
 
Sv: Fantasterna!

*svarar alla i samma*

Haha, nä jag säger själv som en del av er svarat, jag hade väl inte velat ställa upp i tv sådär jättegärna, men om man bara funderar på ämne sådär...

Anna: Ja, det minns jag! Att du också gillar Lotta-böckerna. Kul med någon mer som gör det! De är :heart.

Ainon: Jo, jag kan hålla med där, så sa min sambo också när vi tittade på öl-programmet, att det var rätt enkla frågor, iallafall i början.

//r
 

Liknande trådar

Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
7 671
Senast: lundsbo
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok (VARNING! Det här kommer att handla om mens. Ingående, detaljerat, närgånget och kladdigt. Är du det minsta känslig bör du sluta läsa...
2
Svar
33
· Visningar
7 402
Senast: cassiopeja
·
Övr. Barn Satt och diskuterade det just, då många genom åren har kommit att kalla mig för just det. Men vad är egentligen särbegåvning? Hur ska...
2
Svar
26
· Visningar
3 164
Kropp & Själ Och jag önskar innerligt att de hade rätt men så är tyvärr inte fallet... :( Hur orkar man kämpa mot en så stor och fullständigt...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
12 678
Senast: Nethril
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp