FAQ om bilder och filmer i inlägg, användarbilder etc

Sv: FAQ om bilder och filmer i inlägg, användarbilder etc

nu försökte jag med en egen bild, jag har ändrat till publik behörighet, kan alla se den, eller är det bara jag???

alla%20bilder%20038.JPG

Jag ser ingen bild

Ser heller inga bilder i dina tidigare länkar.

...men det är ju jättekonstigt!!!??? jag har bilden på publik behörighet och jag kan se den, även om jag inte är inloggad där bilden är uppladdad, jag kan se den om jag inte heller är inloggad på buke... detta är mycket skummt!!?

men vad står det där bilden skulle varit, är det bara helt tomt eller står där något?

tack tjôta för att du hjälper mig!!! :) känner mig helt vilsen...

image.php

...fungerade det???

raderat***

wiiiiiiie det funkade!!!tusen tack :bow: Tjôta!!!!

http://www.pixbox.se/pic_show_id28317871.html

Här är bild på vårat stoföl, föddes i fredags 26 juni kl 9.00 på fm.
Mamma är connemara, Lovöns Destiny RC 1117 och pappan är någon grabb på byn :grin:.
Inget namn ännu, funderar så det knakar :D.
På bilden är hon 2 dagar gammal.

Senast ändrad:

mään...hur lägger jag upp en profilbild??:confused: Jag måste vara fullständigt korkad..:o men kan inte ngn snäll förklara änddåå?? :p

mään...hur lägger jag upp en profilbild??:confused: Jag måste vara fullständigt korkad..:o men kan inte ngn snäll förklara änddåå?? :p

haha :p fixade det.. hade ju ingen bra bild då såklart...men ääh...det var inte så svårt..:Dhihi

Hej...

undrar hur man får en bild till sitt namn när man vill ha det?

förstår ni hur jag menar?

Jag förmodar att du vill ha en avatar under ditt nick, precis som jag har
image.php
under mitt.

I så fall läser du igenom hela tråden, svaret finns på ett flertal ställen, och återkommer om du inte förstår.

Hej igen! vet inte om det bara är jag som är korkad eller om jag har missat det inlägget någonstans, men jag kan inte hitta var man lägger sina bilder till namnet? har fått två stycken bilder uppladdade i mitt album nu, men hur lägger jag till en av de bilderna så att det kommer när ja gör ett inlägg?
:confused:

Jag fattar inte heller hur man får in bilder här i rutan...
VARFÖR går det inte bara att kopiera från MIN dator bland mina bilder och klistra in den? Måste jag lägga ut dem på andra sidor som nämnts ovan (photobucket, pixbox osv)?
Skumt!

VARFÖR går det inte bara att kopiera från MIN dator bland mina bilder och klistra in den?
Därför att då skulle dina bilder behöva laddas upp och sparas på Bukefalos server som snabbt skulle fyllas till bredden samt ge ett segare Buke och hjälpen mot detta kostar pengar :)
Det finns ju dock möjlighet att ladda upp bilder till Bukefalos, fast då är det under ditt Galleri till exempel, där du har 2,86MB i utrymme :)

Senast ändrad:

Liknande trådar

IT & mobiler Läs detta innan du skapar en ny tråd. Läs igenom de vanliga frågorna nedan. Om du behöver diskutera vidare så använd helst någon av de...
Svar
0
· Visningar
13 817
Senast: gern
·
Bukefalos Återigen har felet med att bilder inte syns i inläggen eskalerat. Jag har haft problem till och från hela tiden, det är ju inte... 2
Svar
22
· Visningar
3 253
Senast: Stollan
·
  • Låst
Ridning Hej! IngelaH, heter jag som många vet och är huvudmoderator på forumet Klassisk RidKONST. Ja för mig och många andra är ridningen en...
Svar
0
· Visningar
3 201
Senast: IngelaH
·
IT & mobiler Exempel: *Hur laddar jag upp en bild/film på internet? *Varför fungerar inte min användarbild? *Hur kan jag visa bilder på Bukefalos... 2 3
Svar
49
· Visningar
13 433
Senast: MinIan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka