Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du kan kanske även köpa badrumsskåp med spegel som hänger ovanför tvättstället om sådant inte finns.Vad bra. Då kanske det går att lösa i alla fall!
Det finns inte plats för någon tvättkorg och ingen kommmod
Jag tror inte det kommer få plats någonDu kan kanske även köpa badrumsskåp med spegel som hänger ovanför tvättstället om sådant inte finns.
Det mesta du räknade upp som du vill ha i din duschvagn är sådant som i alla fall jag skulle ha i badrumsskåpet. Duschprodukterna brukar jag ha i en hylla som man fäster med sugproppar i duschen eller hänger från samma ställning som duschmunstycket eller liknande.![]()
Det finns ett litet sånt skåp, jag har bara så hemsk, hemskt mycket grejer. Jag får rensa sånt också i så fall och ta en hylla i hallen högt upp till det jag inte vill göra mig av medDu kan kanske även köpa badrumsskåp med spegel som hänger ovanför tvättstället om sådant inte finns.
Det mesta du räknade upp som du vill ha i din duschvagn är sådant som i alla fall jag skulle ha i badrumsskåpet. Duschprodukterna brukar jag ha i en hylla som man fäster med sugproppar i duschen eller hänger från samma ställning som duschmunstycket eller liknande.![]()
Går det sätta fast hyllor utan att förstöra kaklet?Där får du plats med hulla utan problem.
Går även att sätta upp hylla på väggen där du kan ha saker.
Du får och kan göra massor i hyresrätt, bara du kan återställa efteråt.
Går det sätta fast hyllor utan att förstöra kaklet?
Sugproppar tycker inte jag att det håller fast och dom med klister jag provat har också ramlat ner.Javisst. Finns sugproppar eller krokar med klister.
Finns massa olika varianter, bara googla så kan du få massa inspiration![]()
Vilken slags hylla tänker du på då?Där får du plats med hulla utan problem.
Går även att sätta upp hylla på väggen där du kan ha saker.
Du får och kan göra massor i hyresrätt, bara du kan återställa efteråt.
Sugproppar tycker inte jag att det håller fast och dom med klister jag provat har också ramlat ner.
Vilken slags hylla tänker du på då?
Jag har en hängare för handdukar på samma sätt som den på amazon men den där ser ju verkligen jätte bra ut.Är inte hemma nu men har en som påminner lite om denna, upphängd på självhäftande små krokar.
Visa bifogad fil 186961
Sen finns massor av den här modellen man hänger på dörren.
https://amzn.eu/d/0fste8Jl
Är ju heller aldrig fel att rensa lite också och inte ha mer saker än man faktiskt behöver![]()
Jag som har noll förvaring i lägenheten är oändligt tacksam för dörrhängda hyllor och krokar! Typ halva min garderob hänger bakom sovrumsdörren.Är inte hemma nu men har en som påminner lite om denna, upphängd på självhäftande små krokar.
Visa bifogad fil 186961
Sen finns massor av den här modellen man hänger på dörren.
https://amzn.eu/d/0fste8Jl
Är ju heller aldrig fel att rensa lite också och inte ha mer saker än man faktiskt behöver![]()
Vi har också en massa sådana i vårt lilla husJag som har typ noll förvaring i lägenheten är oändligt tacksam för dörrhängda hyllor och krokar! Typ halva min garderob hänger bakom sovrumsdörren.