Farligt att bo på nedre botten?

Bukefalos 30 år!

IMG_7060.webp

Vad bra. Då kanske det går att lösa i alla fall!
Du kan kanske även köpa badrumsskåp med spegel som hänger ovanför tvättstället om sådant inte finns.

Det mesta du räknade upp som du vill ha i din duschvagn är sådant som i alla fall jag skulle ha i badrumsskåpet. Duschprodukterna brukar jag ha i en hylla som man fäster med sugproppar i duschen eller hänger från samma ställning som duschmunstycket eller liknande. :)

Det finns inte plats för någon tvättkorg och ingen kommmod

Som sagt, tvättkorgar i sovrummet. Finns massa snygga! Behöver ju inte köpa någon trist i vit plast.

Partner har ett badrum och en liten toalett, till den lilla köpte han en nätt hylla på Ikea som får plats under tvättstället.
Saker du använder sällan funkar jättebra att ställa i korgar och förvara i en garderob 😊

Du kan kanske även köpa badrumsskåp med spegel som hänger ovanför tvättstället om sådant inte finns.

Det mesta du räknade upp som du vill ha i din duschvagn är sådant som i alla fall jag skulle ha i badrumsskåpet. Duschprodukterna brukar jag ha i en hylla som man fäster med sugproppar i duschen eller hänger från samma ställning som duschmunstycket eller liknande. :)
Jag tror inte det kommer få plats någon

Det finns ett litet sånt skåp, jag har bara så hemsk, hemskt mycket grejer. Jag får rensa sånt också i så fall och ta en hylla i hallen högt upp till det jag inte vill göra mig av med

Sugproppar tycker inte jag att det håller fast och dom med klister jag provat har också ramlat ner.

Det finns olika modeller, de sugproppar man liksom skruvar fast brukar sitta bra.
Jag har självhäftande krokar till en hylla I mitt badrum, de har suttit i över fem år.
Hade samma i min förra lägenhet, var inga problem att få bort från kaklet.

Eftersom det börjar finnas lite lösningar kanske det inte är så farligt med badrummets klena utbud och att jag kan ha vissa saker i en liten hylla i hallskåpet. Måste rensa så sjukt mycket i badrummet. Har lyckats samla på mig så mycket. När jag rensar bort kläder och saker blir jag nästan äcklad av allt jag äger och det kommer vara så skönt när det mesta är borta. Sparar lite men 90% går till skänk/släng

Är inte hemma nu men har en som påminner lite om denna, upphängd på självhäftande små krokar.
Visa bifogad fil 186961

Sen finns massor av den här modellen man hänger på dörren.
https://amzn.eu/d/0fste8Jl

Är ju heller aldrig fel att rensa lite också och inte ha mer saker än man faktiskt behöver 😁
Jag har en hängare för handdukar på samma sätt som den på amazon men den där ser ju verkligen jätte bra ut.

Sminket är i en tygförvaring som hänger på väggen. Använder ju inte så mycket direkt

Är inte hemma nu men har en som påminner lite om denna, upphängd på självhäftande små krokar.
Visa bifogad fil 186961

Sen finns massor av den här modellen man hänger på dörren.
https://amzn.eu/d/0fste8Jl

Är ju heller aldrig fel att rensa lite också och inte ha mer saker än man faktiskt behöver 😁
Jag som har noll förvaring i lägenheten är oändligt tacksam för dörrhängda hyllor och krokar! Typ halva min garderob hänger bakom sovrumsdörren.

Liknande trådar

• Hur är det att bo i villakvarter i ett mindre samhälle?
  • Bo i Luleå
  • Var vill jag bo?
  • Flytta eller bo kvar och renovera?

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

• Kattsnack 12
  • Kattnamn från sagor?

Hästrelaterat