Lillefrun
Trådstartare
Och nu kom tvivlet, sen jag flyttade hemifrån har jag levt med extremt små badrum, alltså där vattnet rinner ut i hela badrummet så man får bära ut allt och sen skrapa och torka och nu har jag fått ha förvaring på hjul i duschen. Insåg att jag nog inte vill ha det så hela livet. Jag vill ha ett riktigt badrum. Men den på femman har just det, ett stort badrum. Bara det att det såg lite slitet ut. Golvet och själva toaletten såg inte fräscht ut. Golvet kan man kanske dölja med en matta men toaletten kanske man kan kräva en bättring på.
Jag vet inte, det börjar luta mer åt den för köket på bottenvåningen är inte stort nog åt ett helt bord heller men planen var att ha ett litet i köket och ett i vardagsrummet. Jag borde nog välja den på femman för den är större rent ytmässigt med 8 kvm till.
Jag vet inte, det börjar luta mer åt den för köket på bottenvåningen är inte stort nog åt ett helt bord heller men planen var att ha ett litet i köket och ett i vardagsrummet. Jag borde nog välja den på femman för den är större rent ytmässigt med 8 kvm till.