Vart i gbg? Har många nära vänner som betalar 500-600 för parkering och ca 1000 kr för garageplats.Numera betalar jag 450 kr för en parkeringsplats med el. I Göteborg betalade jag runt 8-900 kr för en plats utan el.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vart i gbg? Har många nära vänner som betalar 500-600 för parkering och ca 1000 kr för garageplats.Numera betalar jag 450 kr för en parkeringsplats med el. I Göteborg betalade jag runt 8-900 kr för en plats utan el.
Hisingen.Vart i gbg? Har många nära vänner som betalar 500-600 för parkering och ca 1000 kr för garageplats.
Vi har inte boendeparkering på det sättet här. Jag hyr plats i carport med eluttag av föreningen för 175 kr i månadenVad kostar boendeparkering hos er? Här är olika grupper och mitt ligger på 300 kr/ månad. Ser det ut så i resten av Sverige?
200 för boendeparkering, 300 för garage i "bra" område i utkanten av större stadVad kostar boendeparkering hos er? Här är olika grupper och mitt ligger på 300 kr/ månad. Ser det ut så i resten av Sverige?
Vart i gbg? Har många nära vänner som betalar 500-600 för parkering och ca 1000 kr för garageplats.
Jag betalar 350:-/månad för en plats med motorvärmaruttag.Vad kostar boendeparkering hos er? Här är olika grupper och mitt ligger på 300 kr/ månad. Ser det ut så i resten av Sverige?
Här är det också olika grupper. Jag bor precis emellan 2 områden och får ha vilket tillstånd jag vill, ena 950 andra 1100. Betalar 975 för hyrd plats utanför huset, garageplats i närheten kostar 1100-1600.Vad kostar boendeparkering hos er? Här är olika grupper och mitt ligger på 300 kr/ månad. Ser det ut så i resten av Sverige?
Men kan du inte få parkering för 300:-?Oj, vilka priservilken variation. Jag står i kö för smalt garage och det kostar 570, annars 670 för vanlig. . Jag ställde mig i kö nu så det lär väl dröja tills jag får det. Det är i närheten av där jag bor men det går att åka hiss rakt ner till parkeringen om man väl får en plats i mitt hus. Det kunde vi när jag bodde där med familjen. .
Nja, det går men det finns i princip ingen boendeparkering inom det området som blir bekväm. Och det är också väldigt olika från dag till dag. Åka runt och leta hela tiden. Boendeparkering tillåter mig att parkera inom en viss zon. Inte som du som har en bestämd plats. Jag behöver leta runt hela tiden och i dom områden har mina bilar blivit kraschade vääääldigt många gånger. Några hade sönder tanklocket på min bil och tömde den på bensin och eftersom bilen var så gammal fanns inga reservdelar så jag fick ha ett olösbart i plast så dom fortsatte slanga hela tiden så jag tankade för två dagar i taget . Nästa bil fick framrutan och förarfönstret inslagna två gånger, bil nummer tre repades lacken på hela sidan, dom bröt upp låset och försökte tjuvkoppla men jag hade ”tur” för vår parkering hade först snöat, sen smält och snöat igen så alla där var fast ett par dagar vilket gjorde att tjuven inte heller kunde stjäla bilen, sen var det någon som bröt upp tanklocket och hällde in jord i bensintanken.Men kan du inte få parkering för 300:-?
Oj, låter värre än de "dåliga" områden jag bott i.Nja, det går men det finns i princip ingen boendeparkering inom det området som blir bekväm. Och det är också väldigt olika från dag till dag. Åka runt och leta hela tiden. Boendeparkering tillåter mig att parkera inom en viss zon. Inte som du som har en bestämd plats. Jag behöver leta runt hela tiden och i dom områden har mina bilar blivit kraschade vääääldigt många gånger. Några hade sönder tanklocket på min bil och tömde den på bensin och eftersom bilen var så gammal fanns inga reservdelar så jag fick ha ett olösbart i plast så dom fortsatte slanga hela tiden så jag tankade för två dagar i taget . Nästa bil fick framrutan och förarfönstret inslagna två gånger, bil nummer tre repades lacken på hela sidan, dom bröt upp låset och försökte tjuvkoppla men jag hade ”tur” för vår parkering hade först snöat, sen smält och snöat igen så alla där var fast ett par dagar vilket gjorde att tjuven inte heller kunde stjäla bilen, sen var det någon som bröt upp tanklocket och hällde in jord i bensintanken.
Så ja, finns det för 200 kr mer och jag slipper allt letande och förstörd bil är jag glad.