Farmen 2015

"Åh, oh, nej, oj, jag har så ont i revbenen!"

Det är möjligt att han hade men han är så jäkla trist den där mannen :p gnäller och skyller på massa konstiga saker hela tiden. Vad härligt att Örjan tog hem det. Det var han verkligen värd! Jag hade faktiskt blivit ledsen om Jocke gått hem med slantarna på sitt konto. Han visade sig inte vara någon trevlig människa på slutet.
 
GRATTIS ÖRJAN!

Så himla värdig vinnare! Bra hand med folk och fä, händig, duktig, positiv. Så grymt skön person! Han skulle faktiskt kunna driva farmen helt på egen hand, en riktigt go farmare!

Till Jocke vill jag säga bra kämpat, riktigt duktig i majoriteten av programmen men tyvärr fallerade humör och moral en del på slutet och då sviker vi tittare. Men ändå bra kämpat och bra taktik som faktiskt tog honom ända till final!
 
WOOP WOOP! :banana:

Örjan briljerade, Jocke kunde nada. Tur att endast det "sociala spelet" inte tar en person till vinst, man måste kunna något också!

(Och R-M:s utspel om hur ärlig och rak Jocke är.. Vilken BS, vad vet hon som varit ute ur farmen hur länge som helst?)
 
http://www.expressen.se/noje/han-forlorade-segern-efter-tuffa-festskadan/ Seriöst? "Jag svarade fel för att jag hade så ont så jag ville att det skulle vara över? " Men eller hur, för hade du vunnit så hade du varit tvungen att stanna ytterligare en vecka... :banghead::banghead:

Den karln är full av skitsnack. Ursäkterna haglar som vanligt! Och jag tror Örjan hade tagit hem det oavsett, han var otroligt kunnig - något som Jocke inte direkt visat att han skulle vara under tävlingens gång.
 
Mina reflektioner om finalen:
- Jag tycker Alex gick ut ur farmen med högt huvud, visade sig vara kunnig på husförhöret, ödmjuk mot sin motståndare och jag vet inte om han nästan verkade gladast av alla när Örjan väl vunnit?
- Jockes fjanterier för Gutta om uppdragen. Han vill ju tydligen bara jobba med uppdragen när han är storbonde. Kräks.
- Jockes utspel när Örjan kom tillbaka var spyframkallande. :yuck: Varför denna starka önskan om Alex? Vad jag har sett har det egentligen varit Amanda och Alex som varit själva kärnan i den pakten. Trodde han att Alex skulle vara en lättare motståndare än Örjan, fine, men erkänn då det för tusan!
- R-Ms påhopp på Ylva om Jockes så kallade ärlighet = :yuck: igen. Ja, Jocke var bra i början, men ärlig har han f-n aldrig varit. Han har kört rävspel sen dag ett, hur lång tid tog det innan han gjorde myteri och tog över storbonderollen från Ylva första veckan? Hon har dessutom varit ute från farmen ganska länge, Ylva var med betydligt längre, och Jocke har förändrats. Hon kan ju inte veta hur folk varit när hon inte varit där? Bara för att hon gillar Jocke behöver inte alla andra göra det.
- Örjans utklassning av Jocke = :bump: :bow: :banana:. Snacka om värdig vinnare. Inget rävspel, inga elaka utspel mot andra deltagare, ingen strejk, varit uppe i tinget och vunnit starka vinster gånger flera, och så vinst i samtliga grenar mot Jocke som enligt egen utsago är så himla värdig. Underbart, grattis Örjan!
 
Jag tycker Jocke var en dålig förlorare. Skylla på revben och att medvetet förlora husförhöret. Än en gång, grattis Örjan.
 
Jag tycker Jocke var en dålig förlorare. Skylla på revben och att medvetet förlora husförhöret. Än en gång, grattis Örjan.

Det tycker jag en är en stor skillnad mellan Jocke och Alex. Båda fick frågan om varför de inte varit i tinget förut. Jocke fortsatte gagga på om hur bra och uppskattad han varit på farmen, och sen gnällde han om revbenen för att han inte vann. Alex säger att de andra nog överskattat hans förmågor. Kunde inte blivit en bättre utgång på finalen, det var nästan värt att Jocke hamnade i final så att han blev så brutalt utklassad. :devil:
 
Man kanske inte ska festa till det så jäkigt kvällen innan en final, då behöver man ju vara fit for fight liksom, så skylla på revbenen är bara en kass ursäkt
 

Liknande trådar

Hemmet Hunden spydde nån brun sörja på den vita trasmattan inatt. Mattan får inte plats i tvättmaskinen. Finns det nått sätt att få rent den...
Svar
9
· Visningar
502
Senast: snorp
·
Kropp & Själ Jag har kontaktat 1177 men får vänta på svar. Så i väntan på det tänkte jag fråga här vad ni tror orsakar problemet. Min vänstra tumme...
Svar
7
· Visningar
1 169
Senast: Wille
·
Relationer När jag sökte hittade jag bara en jäättegammal tråd, men jag tror att jag sett att vi är några som går i bröllopstankar nu?! Vore kul...
Svar
17
· Visningar
929
Senast: skiesabove
·
IT & mobiler Jag blir inte riktigt klok på Teams. Har det både i min Iphone och dator. När jag har datorn igång så ändrar den ju status till...
Svar
11
· Visningar
964
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp