Fårskinnsfodrad nubuckstövel?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Serendipity
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 762
S

Serendipity

Är det ngn här som har provat/köpt den fårskinnsfodrade nubuckstöveln från H**ks?
Funderar på att köpa den, men har provat en liknande modell från ett annat företag för några år sedan (Ing**ms) och jag tyckte de kändes så väldigt klumpiga.. :/
De SER ju himla sköna ut må jag säga!! :)

Sv: Fårskinnsfodrad nubuckstövel?

jag älskar mina!
man behöver inte gå in dom, eftersom de är så mjuka redan från början, de värmer jättebra och känns inte alls klumpiga!

iof kan dom kännas lite "tjocka" att rida i i början, men det tänker jag bara på när jag använt mina jodphurs och shortchaps hela sommarn och sen när jag börjar använda vinterstövlarna så känns det såklart lite annorlunda.

men sen är de bara så sköna att ha på vintern.

enda jag ångrar är att jag tog en 37 som var precis lagom i foten för att 38orna var för långa i knävecket. jag får in en raggsocka men det hade vart varmare om det hade funnits mer plats.
och så sen så sjönk ju stövlarna och nu är de lite låga istället, så jag hade gått och väl kunnat tagit ett par 38or och fått plats med mer strumpor på vintern.

Liknande trådar

Utrustning Är det någon här som rider i ghost sadel? Jag funderar på att köpa en sådan men har inte suttit i en sådan tidigare. Den bomlösa sadel...
Svar
18
· Visningar
1 189
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
881
Senast: Lisen82
·
Utrustning I somras skapade jag en tråd om att köpa ridhjälm. Nu försöker jag välja en säkerhetsväst att köpa och det är precis lika svårt 🙈. Då...
Svar
11
· Visningar
1 011
Senast: Takire
·
Småbarn Min fyraåring har en längre tid upplevts lite trött. Vi har frågat om det hos vårdcentralen när han varit där i andra ärenden men det... 2 3
Svar
44
· Visningar
1 834

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka