Bukefalos 28 år!

Favoritdisneyfilm.

Att gå på vilken som fått mest pengar tycker jag funkar dåligt när det är under så lång tid. Pengar sjunker ju i värde.
Såklart! Det var bara den listan jag råkade snubbbla över i en youtubevideo och den gjorde mig lite upprörd. :D Men jag skulle tro att även i popularitet vinner säkert de nyare pixarfilmerna.
 
Haha, är en disney sucker, men liksom mina barn gillar jag inte tecknat längre utan det är pixar som gäller för mig... Finns ju dock otroligt bra filmer som är animerade men inte disney också. Frost (både ett och två) tycker jag förövrigt håller väldigt hög klass.
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Visste inte riktigt om jag skulle slänga ut frågan i den allmänna tråden eller skapa en egen, men kör på egen. Vilka brukshundar bör...
5 6 7
Svar
126
· Visningar
6 576
Senast: Tonto
·
Hästvård Ska försöka sammanfatta kort. Min welsh hade en kolikkänning i maj. Vi hade varit ute och betat gräs 10 min och sen fick hon stå i boxen...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 878
Senast: Habina
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 653
Senast: jemeni
·
Hästvård Jag har en valack och en hingst sedan tidigare, men detta är mitt första sto och.. hej och hå! Helt annan grej. 😅 Mycket starka känslor...
Svar
17
· Visningar
2 818
Senast: Stereo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp