Bukefalos 28 år!

Favoritdisneyfilm.

Lejonkungen, överskattad?
tumblr_mqeufhSL7o1sz80kxo1_500.gif


:D:angel:
Lejonkungen är överskattad
Scar är underskattad :D
 
Det GÅR inte att välja!
Alla disneyfilmer har något, och är fullt sevärda! Både klassiska didney o pixar.

Är dock svag för de med mkt bra musik/sång i! :)
Dottern var prinsessgalen som liten så sett alla de nyare filmerna sååå många gånger och de är ju så BRA! Frost, Vaiana, Prinsessan och grodan....
Även Coco gick varm här länge!
Insidan ut, Nemo.... Zootropolis....

Och såklart de äldre Skönheten, Lejonkungen, micke och molle....
 
Lejonkungen är en favorit. Musikalen i London var magisk

Scar för övrigt en av höjdpunkterna i musikaltolkningen också.
 
Spontant tänkte jag Mulan, men hade glömt Svärdet i stenen 😍

Vägen till Eldorado och Kejsarens nya stil (blandat ihop dem lite :o) minns jag som roliga, speciellt en häst i någon av filmerna:D
 
Spontant tänkte jag Mulan, men hade glömt Svärdet i stenen 😍

Vägen till Eldorado och Kejsarens nya stil (blandat ihop dem lite :o) minns jag som roliga, speciellt en häst i någon av filmerna:D

Vägen till Eldorado är inte Disney, men vet inte om det finns nån häst i den? Kejsarens nya stil har inga hästar, bara en knasig lama. :D
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Visste inte riktigt om jag skulle slänga ut frågan i den allmänna tråden eller skapa en egen, men kör på egen. Vilka brukshundar bör...
5 6 7
Svar
126
· Visningar
6 571
Senast: Tonto
·
Hästvård Ska försöka sammanfatta kort. Min welsh hade en kolikkänning i maj. Vi hade varit ute och betat gräs 10 min och sen fick hon stå i boxen...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 878
Senast: Habina
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 653
Senast: jemeni
·
Hästvård Jag har en valack och en hingst sedan tidigare, men detta är mitt första sto och.. hej och hå! Helt annan grej. 😅 Mycket starka känslor...
Svar
17
· Visningar
2 818
Senast: Stereo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp