Favoritkaka - vilken?

Jag är väldigt förtjust i sockerkaka, smaksätter med citron eller kardemumma.

Annars så älskar jag Budapestsstubbe och morotskaka:p

Tänkte säga att jag inte är någon kakmänniska och aldrig har varit, men redan i trådstarten fick jag en reality check - finska pinnar! Mums! Och så rullrån! Och något slags hjärtformade kakor som också gjordes i järn, möra och kardemummiga... :love:

Jag tror aldrig i mitt liv jag längtat efter kakor, vad har ni gjort med mig!? :cautious:

Subways kaka White chocolate chip macademia nuts. Den är livsfarligt god!

Hembakat är det nog Dagnys kaka som mamma gör på sommaren.

...sockerkakssmet... :d
Annars havreflarn och vaniljdrömmar tror jag, i småkaksväg.
I bullväg finns nåt som är en blandning mellan bulle och wienerbröd...de slår det mesta jag ätit i bullväg! :d
I bakselse/tårtväg vettefan...tycker inte det är jättegott...egentligen :eek:

Liknande trådar

Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
871
Senast: miumiu
·
R
Kropp & Själ Jag har en nu 18-årig dotter. Hon är min mans och mitt andra barn, men vår första flicka hann aldrig börja leva, så dottern har hela... 12 13 14
Svar
265
· Visningar
13 655
Senast: sardellen
·
Samhälle Människor verkar i allmänhet haka upp sig på de närmaste små detaljerna. Och missa hur de stora sammanhangen påverkar de villkor som vi... 6 7 8
Svar
159
· Visningar
7 817
Senast: Inte_Ung
·
Skola & Jobb Ni vet när man hela tiden får höra att ”du är så stark” och hela kroppen och själen skriker ”jag orkar inte mer”. Hela livet har jag... 5 6 7
Svar
120
· Visningar
14 833
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka