Bukefalos 28 år!

Favoritkaka - vilken?

Jag är väldigt förtjust i sockerkaka, smaksätter med citron eller kardemumma.

Annars så älskar jag Budapestsstubbe och morotskaka:p
 
Tänkte säga att jag inte är någon kakmänniska och aldrig har varit, men redan i trådstarten fick jag en reality check - finska pinnar! Mums! Och så rullrån! Och något slags hjärtformade kakor som också gjordes i järn, möra och kardemummiga... :love:

Jag tror aldrig i mitt liv jag längtat efter kakor, vad har ni gjort med mig!? :cautious:
 
Subways kaka White chocolate chip macademia nuts. Den är livsfarligt god!

Hembakat är det nog Dagnys kaka som mamma gör på sommaren.
 
...sockerkakssmet... :d
Annars havreflarn och vaniljdrömmar tror jag, i småkaksväg.
I bullväg finns nåt som är en blandning mellan bulle och wienerbröd...de slår det mesta jag ätit i bullväg! :d
I bakselse/tårtväg vettefan...tycker inte det är jättegott...egentligen :eek:
 

Liknande trådar

Samhälle Människor verkar i allmänhet haka upp sig på de närmaste små detaljerna. Och missa hur de stora sammanhangen påverkar de villkor som vi...
6 7 8
Svar
159
· Visningar
6 455
Senast: Inte_Ung
·
Hundträning Hej! Jag skulle behöva lite tips. Jag och min hund har kört agility i ett år. Hon har varit super duktig och tyckt det varit väldigt...
Svar
7
· Visningar
786
Senast: Nova123
·
Mat Eftersom jag älskar Great British Bakeoff tänkte jag kolla på Hela Sverige Bakar. Och vet inte om det är just säsong 11, men deltagarna...
Svar
9
· Visningar
639
Senast: Jeps
·
  • Låst
Samhälle Jag har funderat en hel del på svenskars relation till religion och speciellt kristendom. Jag vill först säga att jag inte lägga några...
68 69 70
Svar
1 380
· Visningar
40 171
Senast: Mineur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp