Bukefalos 28 år!

Feber som inte går över.

Narcissa

Trådstartare
Jag är nu inne på dag 11 med feber. Vaknar med låg feber och sen går den upp direkt jag gör någonting. Var borta från jobbet i 7 dagar men gick tillbaka trots min feber. Var hos doktorn i torsdags som inte hittade något fel utan sjukskrev mig i 4 dagar. Jobbade trots det i fredags och trodde febern skulle ge sig men det gör den inte.
Har nu insett att jag nog inte kan jobba imorgon och skulle ringa doktorn imorgon igen om det inte gav med sig.

Någon som vet vad det kan vara? Jättejobbigt är det och jag känner mig stressad över förlorad arbetsinkomst. :(
 
Sv: Feber som inte går över.

Har lite samma problem jag åxo fast jag har inte varit till doktorn .Mina halsmandlar har varit svällda i en månad och lite feber hela tiden .Krya på dig !
 
Sv: Feber som inte går över.

Har lite samma problem jag åxo fast jag har inte varit till doktorn .Mina halsmandlar har varit svällda i en månad och lite feber hela tiden .Krya på dig !

Gå till läkare!

Jag har haft ordentlig halsfluss utan att veta om det. Inte konstigt att det gick om och om igen på dagis hela tiden :o
 
Sv: Feber som inte går över.

Bara sänkan som var helt normal och inte visar någon infektion.
Jag är trött så jag känner mig gråtfärdig dessutom. :(
 
Sv: Feber som inte går över.

Feber är ju ett symptom och är det ingen bakteriell sak så torde det ju vara virus då. 11 dagar låter kämpigt, kontakta vc igen.
 
Sv: Feber som inte går över.

Har lite samma problem jag åxo fast jag har inte varit till doktorn .Mina halsmandlar har varit svällda i en månad och lite feber hela tiden .Krya på dig !

Köp coldy på apoteket, blir det ingen bättring så kontakta vc.
 
Sv: Feber som inte går över.

Har lite samma problem jag åxo fast jag har inte varit till doktorn .Mina halsmandlar har varit svällda i en månad och lite feber hela tiden .Krya på dig !

Så var det för min bror i över en månad innan han gick till läkaren. Det visade sig vara körtelfeber.
 
Sv: Feber som inte går över.

Jag hade likadant i början av året, var sjuk i princip 1,5 månad! Och hade feber precis som du beskriver. Sen hörde jag att det var något som gått där folk varit förkylda jättelänge, kanske något sånt? Jag känner med dig, det var stressande att ha feber och vara sjuk så länge :/
 
Sv: Feber som inte går över.

Jobbade du ändå? känns som att jag går till jobbet imorgon fast att jag är sjukskriven. :(
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Nej ingen här kan såklart ställa en diagnos, jag vill mest bara ha pepp och lite på fötterna sas för att få vården att lyssna...
Svar
9
· Visningar
966
Senast: Rosett
·
Fordon Fredagen 15 september köpte jag en bil av en bilfirma. Den var nybesiktigad, kamremmen bytt, rostfri, bra sommardäck och ok vinterdäck...
18 19 20
Svar
384
· Visningar
25 751
Senast: ptr
·
Juridik & Ekonomi I mars bokade jag flyttfirma för utlandsflytt den 15 maj. Fick skriftlig bokningsbekräftelse efter att ha godkänt offert och allt var i...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
8 938
Senast: ameo
·
Kropp & Själ Jag behöver bolla stressrelaterade frågor lite. När jag känner stress och press på jobbet (vilket jag gjort i typ ett år eller två nu...
4 5 6
Svar
103
· Visningar
6 654

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Kattbilder #9
  • Forl kostnad?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp