• Hästvård
  • Trådstartare Trådstartare vigmir
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 715
V

vigmir

Flytta gärna tråden om den ligger fel. Har fått pappret från vet idag att min häst är utdömd:cry: men h*n har skrivit fel färg. H*n har skrivit rödskimmel tigrerad (hur nu en sån ser ut:confused:) istället för bruntigrerad leopard. Kan man skicka in pappret till försäkringsbolaget ändå eller är det bäst att få det ändrat innan. ID-nummer står inte heller

Sv: Fel färg

ok. Jag undrade bara för det finns ju inget som säger att det är rätt häst till rätt försäkring

Sv: Fel färg

Om övriga uppgifter stämmer, det direktreglerats tidigare etc kommer bolaget inte ens bry sig om en felangiven färg.

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
16 460
Senast: qitis
·
Kropp & Själ Jag förstår inte hur universum har gått sönder så totalt, att inget i mitt liv kan funka. Vad gör jag för fel? Varje gång jag ska resa... 2 3 4
Svar
64
· Visningar
5 717
Senast: Elo
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Det är alls inte bara kris och katastrof att bo här och få öva på problemlösning (även om jag bryter ihop nångång ibland). Mesta tiden...
Svar
0
· Visningar
1 592
Senast: cassiopeja
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
5 018

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka