Hepzheba
Trådstartare
Kanske vet ni om att det finns en sida som heter felsjunget där man skriver in sina felsjungningar? Det finns det i alla fall och nu vill jag höra vad ni har sjungit för att sedan få folk att kolla konstigt på er. Jag kan börja.
Låten är ur Alladin och heter Arabiska Natt (vilket jag dock inte visste när jag som liten kollade på filmen och sjöng med...)
Egentlig text: Arabiska natt och arabiska dag
Jag sjöng: Arabis kan allt och Arabis kan dag
Jag var vansinnigt imponerad av denne Arabis (som dock aldrig var med i filmen, varför sjöng de om honom?) som inte bara kunde allt, han kunde också dag (vad nu det innebär.
) (Kan också erkänna att jag var runt 20 när jag insåg hur texten egentligen var, men jag hade då inte hört den på flera år så jag gick inte direkt aktivt och trodde att "min" text var rätt...)
Er tur!
Låten är ur Alladin och heter Arabiska Natt (vilket jag dock inte visste när jag som liten kollade på filmen och sjöng med...)
Egentlig text: Arabiska natt och arabiska dag
Jag sjöng: Arabis kan allt och Arabis kan dag
Jag var vansinnigt imponerad av denne Arabis (som dock aldrig var med i filmen, varför sjöng de om honom?) som inte bara kunde allt, han kunde också dag (vad nu det innebär.
Er tur!