Femgångare

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare fallon
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 1 252

fallon

Trådstartare
Jag har ett varmblodssto, som förutom att hon är otroligt vacker också är femgångare, dvs även har tölt och passgång . Någon som tycker det är kul med stammar kanske kan säga om det finns någon passgångare bakom henne. Mest för att jag är nyfike själv:-) Hon heter Red Smile Hur vanligt är det med töltande och passande travare? Smilla går inte i så kallad grisepass utan tölten är ren och passen likaså.

Sv: Femgångare

Är vanligt med passande och töltande travare.

dock brukar det vara svårt som ryttare att känna om det är grisepass eller ren tölt. Lägg gärna in film!

Jodå, tölten är ren. Tränar för instruktör tillsammans med islandsryttare:-)Men jag vill inte ha det kvar. Vill hellre ha de tre vanliga gångarterna att jobba med. Jag är mest nyfiken på om det finns tydliga anlag i stammen? Tränaren tyckte jag skulle betäcka henne med en Peruvian Paso..

Å jag säger varför betäcka när man kan köpa färdiga hästar;) Oftast brukar varmblodskorsningar vara svåra att sälja den dagen det ska göras.

Men det är en annan sak;)

Känner inte igen någon i hennes stam. Så kan inte uttala mig om detn.

Å jag säger varför betäcka när man kan köpa färdiga hästar;) Oftast brukar varmblodskorsningar vara svåra att sälja den dagen det ska göras.

Men det är en annan sak;)

Känner inte igen någon i hennes stam. Så kan inte uttala mig om detn.

Äsch, det var bara kuriosa. Betäcker jag henne blir det med en välstammad varmblodshingst givetvis. Ev unge ska jag behålla själv och den ska tränas för ovalen:-)

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
197
· Visningar
27 380
Senast: lizzie
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
14 449
Islandshäst Ville så gärna börja rida igen, typ som medryttare. Såg en annons, bara 5 min hemifrån. Long story short- de har 2 islänningar. Back... 2
Svar
22
· Visningar
6 269
Senast: Boj
·
Övr. Hund Personligen tycker jag att det allmänna debatt-klimatet börjar bli riktigt ruggigt, det har varit det ett tag också. Nu pratar jag... 2 3
Svar
49
· Visningar
7 827
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka