Bukefalos 28 år!

Filma ridvägarna

Grazing

Trådstartare
Någon annan än jag som finner ett nöje i att filma sina ridvägar? Jag har hjälmkamera, Gopro heter den och filmar alla årstider, alla olika slags väder. Otroligt kul att se tycker jag hur vägar och allt förändras efterhand.

Hade varit kul att se era ridvägar. Jag är alltid nyfiken på hur det ser ut där folk rider. Men kanske bara jag som snöat totalt in på att filma allt häst och jag upplever.

Vart någonstans förresten är ett bra ställe att ladda upp filmerna på tro?
 
Vad kul! Jag är en sån som kan sitta hemma och streckkolla på ridvideos filmade med gopro. Skulle vilja göra det själv men får vänta tills pengarna räcker till.

Du kan ju ladda upp filmerna på Youtube? Jag tycker Youtube är klart enklast och snabbast att ladda upp filmer på. Där kan du ju även välja vilka som får se på dina videos, om du inte vill att de ska kunna ses av alla.
 
Jag har ofta tänkt att jag skulle vilja ha en hjälmkamera, får bli när ekonomin tillåter ;P filmar ibland med mobilen, men det blir ju bara korta sekvenser. Såna lägger jag upp på FB oftast.
I nya stallet så är det SÅ fina ridvägar(naturreservat) så det skulle verkligen vara kul att filma alla årstider :)
 
Jag tänkte sätta GoPron på ett gäng som driver kor med sina hästar. Tror det kan bli kul! Ska bara komma iväg och hälsa på på deras träningar med. Det var den där tiden.. 24 timmar per dygn räcker inte till alla gånger.

Brukar filma mina ridpass, alltid kul att se förändringar. Ska ta med kameran ut och filma när vi klättrar en dag, det kan nog bli snyggt
 
Hej!

Jag har lovat mina kompisar att visa en ridfilm nångång. Just nu finns det bara i skritt (känns inte så säkert att filma med iPhone i högre gångarter). Men jag har en kamera jag får låna så det finns absolut på kartan. Hästen ska bara sättas igång lite mer :-)

/Lavinia
 

Liknande trådar

Ridning Jag har just nu väldigt mycket tid framför datorn och har hittat ett antal brittiska Youtubare som filmar sina uteritter med GoPro. Jag...
2
Svar
34
· Visningar
4 651
Samhälle Så har det då hänt igen. Jag bara undrar hur folk tänker? Läkare och sjukvårdspersonal som är vid en badplats som privatpersoner...
2
Svar
26
· Visningar
2 240
Senast: Dentaku
·
Småbarn Jag tänkte först skaffa ett anonymt konto, men jag orkar inte. Det är ju heller inget att skämmas för tänker jag (försöker jag tänka)...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
14 406
Senast: TinyWiny
·
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
9 631
Senast: Imna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp