Fina bilder på era katter?

vet inte hur jag lägger ut bilder på tråd her,men om nån är nyfikna så har jag kort på dom på hemsidan som syns nederst som signatur,.jättefina kort som min kompis har tagit och lagt ut
 
en grå bondkatt....det ser du väl!!! :eek: :devil:


nä....det e en korat såklart! :love:
 
:devil: :devil: :devil:

kpist Jupp, det är en korat, en hane på (snart) 11 år, min prins :love: :love: :love:

Här finns lite mer info, även om sidan är hopplöst dåligt uppdaterad *suck* De flesta katterna på den sidan är min kisses barn och barnbarn...
 
Inte min då jag inte har någon men grannens söta och busa missa :love:
Hoppas det går bra även om hon inte är min då kortet ialla fall är taget av mig :p
 
Han är en hjärtekrossare :love:
Inte nog med att han är snygg, han har ett underbart temperament också, alltid lekfull och gosig, småpratar gärna i soffan på kvällarna, och ska hålla tassen med alla besökare.... Tar hand om sina bebisar och flickor... Älskar allt UTOM främmande katter, dö ska de :devil: MYCKET Korattypisk.
 
Jag är en sådan som aldrig får till andra bilder än sådana med avklippta huvuden,öron eller dylikt så denna tycker jag är rätt fin.
För att vara tagen av mig då då :D
 

Liknande trådar

Övr. Katt Vår familj har sorg. Vår älskade lilla halta vildkatt har gått över regnbågsbron. :cry: Jag vet inte hur många som minns honom, skrev en...
Svar
7
· Visningar
1 384
Senast: Prosit
·
S
IT & mobiler ISO: Iso är kortfattat hur ljuskänslig sensorn ställs in att vara (Filmen på analoga kameror). Desto högre iso tal desto mer ljus...
2
Svar
29
· Visningar
4 677
Senast: Mitra
·
Övr. Katt Har under den senaste tiden fått till några riktigt fina bilder på mina kissar! Der är Teddy och Freddy ( :smirk: ) 8 månader och deras...
Svar
4
· Visningar
758
Senast: eldione
·
Övr. Katt Jaha då var det dags för lite bildterror igen då! :D Kattungarna är ju 2 veckor idag, så då har jag tagit nya bilder på dem allihopa...
Svar
18
· Visningar
1 075
Senast: Heulwen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp