Bukefalos 28 år!

finns det nån teknisk människa

jorå försökte stänga av den.. få gick d inte :crazy: varken d lr logga ut...
ctrl+alt+delete funkade inte heller, inget hände... provade stänga av på knappen.. icke d heller... stängde av strömmen då. då gick d, loggade sen inte in på min användare utan på HEM-PC o där gick d o installera the sims 1, men inte livin it up :crazy:

kanske ska ta ut en datorpratare?
 
kanske ska ta ut en datorpratare? = cooli eller nån som jag just läste visste att sin dator måde så bra.
 
hur går det då? har du lyckats installera någon mer?
 
men du lyckades väll installera den första? vad är det som kronglar nu?
 
Ja, sims är gräsligt egentligen. Faktiskt, ju fler tillägg, detsp TRÅKIGARE blir spelet! Har installerat Makin Magic, och nu är jag totalless. Det storsög ju!

Åter till problemet.. Spelet går inte att få igång alls nu?
Den första skivan var inte deluxe edition då?
 

Liknande trådar

L
Skola & Jobb Innan jag skriver dethär så vill jag bara skriva att SJÄLV KLART så ska jag ha ett möte med en studie väg ledare snart och då ska jag...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
2 693
Samhälle Jag har valt att vara anonym på grund av, vad jag tycker, uppenbara anledningar. Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det som har...
2
Svar
39
· Visningar
6 181
Senast: mars
·
L
  • Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 564
L
  • Artikel
Dagbok Idag var min pojk vän här ett tag ❤️ Vi var bara ute och lyssnade på musik och pratade och så. Jag är i en mera dålig period nu så jag...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
5 964
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Flämtningar
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp