Bukefalos 28 år!

Fjällräven Molly - vacker som en dag

K

Kalinsi

Min mammas 8 åriga tik Molly:

Molly1.jpg
 
Sv: Fjällräven Molly - vacker som en dag

Ska vi prata fjällräv? :angel:

DSC00087.jpg


DSC_0105.jpg



Hon var jättesöt den lilla damen;)
 
Sv: Fjällräven Molly - vacker som en dag

paradox

vilken raring du har du med :)
 
Sv: Fjällräven Molly - vacker som en dag

Kan inte vara lätt med en helt vit hund i all denna snö?! Jag har tillräckligt svårt att se mina svartvita:grin:
 
Sv: Fjällräven Molly - vacker som en dag

Kan inte vara lätt med en helt vit hund i all denna snö?! Jag har tillräckligt svårt att se mina svartvita:grin:

Nja, på dagarna är det inga problem. Han är mer gul än vit just nu, efter att ha varit hemma på öland och lekt i rabatten med syrrans aussie :D Ska bada innan våran kurs börjar nästa vecka:idea:

Börjar det bli mörkt däremot ar det helt omöjligt. Då får han ha sele med lampa..
 

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag har anmält min 2,5 åriga tik till BPH i oktober. Jag undrar om det är någon här som har gjort BPH med en reaktiv hund...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 026
Senast: BornAgain
·
Hundavel & Ras Hej! Jag har en tik och en hane hemma som är mina egna. De är av rasen mops. Jag skulle ta valpar vid detta löpet, men det går inte som...
2
Svar
21
· Visningar
3 911
Senast: ildiko
·
Hundhälsa Jag har en 10 årig Weimaranertik som plötsligt för några dagar sen flyger på min 15månaders vorstehtik , till synes helt oprovocerat...
Svar
14
· Visningar
1 831
Övr. Hund Hej, jag har fött upp tre valpar, en tik och två hanar. Den ena hanen bor kvar absolut inga problem, tiken bor hos min mamma. Problemet...
Svar
6
· Visningar
1 053
Senast: Jedima
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp