Fjordhingstarnas premiering! (ulvlek)

Det är helt obegripligt för mej hur ni får till er rollerna så jädra fort! :p
Men ja, jag förstår ju att det tar ett tag av spelande såklart. Men det är fascinerande!




Grattis @Niyama !
 
Det är helt obegripligt för mej hur ni får till er rollerna så jädra fort! :p
Men ja, jag förstår ju att det tar ett tag av spelande såklart. Men det är fascinerande!




Grattis @Niyama !
Jo, men tror också det beror på storleken på leken :D Med leken Sagan om ringen va det svårt. Stor lek, jag tycker det va så sjukt roligt. Också för jag fick spela Frodo :love::love::love: O Gollum aka Corkus @cirkus fick inte ringen :laugh::cool::banana:
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 270
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
10 620
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 893
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 817
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp