Fläderträd.

åke

Trådstartare
Kan man ha det i hela sverige? Hur sköter man dom? Hur vill dom ha det? Soligt? Skuggigt? Är dom dyra? Hur stora blir dom?
 
Sv: Fläderträd.

Om det är vad jag tror att det är så fungerar det prima. Det växer som ogräs nere i Skåne. Men jag har sett det växa i högre breddgrader. Våran fläder är väl 3 meter hög ngnting men dne är typ 100 år gammal. Den står soligt men på samma gång lite i skuggan. Fast det kanske är olika saker vi menar nu x)
 
Sv: Fläderträd.

Jag vet inte var gränsen för fläder är, men när jag flyttade ner till Roslagen från Norrland hade jag tidigare aldrig sett fläder. Nu har vi en stor fläder på tomten, kanske 3 m hög? Den växer i halvskugga. Tror inte de är så fasligt dyra på plantskolor.
 
Sv: Fläderträd.

Du kan komma hit och hämta hur många du vill - ett sat*ns ogräs är det, sprider sig som bara den och är väldigt oönskade hos oss iallafall - men saften är ju god såklart...:D
 
Sv: Fläderträd.

Jag får ta det i sommar på vägen hem från Halmstad då. Haha.
 

Liknande trådar

L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 182
Senast: LiviaFilippa
·
Skola & Jobb Är sjukskriven sen en tid tillbaka (gått in i väggen pga överbelastning) sköter om stallet och hästarna som vanligt. Rider hemma men...
Svar
17
· Visningar
1 096
Senast: escodobe
·
Juridik & Ekonomi Jag ser massvis med stora dyra husbilar överallt nu för tiden. Kanske mycket för att jag själv drömmer om en plåtis. Kruxet är att ska...
8 9 10
Svar
193
· Visningar
14 398
Senast: Badger
·
Kropp & Själ Hej! Jag har under 2 år varit beroende av laxeringsmedel, Dulcolax, Toilax mm. Har överdoserat och tagit i princip dagligen. Jag har nu...
Svar
7
· Visningar
1 024
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Vildkattungar
  • Senast tagna bilden XV
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp