Fläkten i bärbara datorn

Ava22

Trådstartare
Åker i gång nästan direkt när jag startar den, sen är den igång tills jag stänger av den. Den låter ju som ett mindre tröskverk...:crazy: Kan man göra något åt det tro? Den är 14-15 månader gammal.

Sv: Fläkten i bärbara datorn

köp en burk tryckluft och dutta in den där luften blåser ut, men extremt korta duttar, övervarvar du fläkten, vilket du kommer göra, så kommer kullagren i den skära.

troligen är kylflänsarna igensatta med damm.

Köpte sån på Kjell o Co, hittade inte på Classes när vi skulle ha.

när min lät så var det bara byta ut den j***a fläkten,nu har det gått ett halvår och nu låter den igen!

max en halv sekund, du kan få fläkten att snurra med 1000ggr sin designade maxhasighet med hjälp av tryckluft. allra bäst är om du inte ens trycker ner den helt.

kan gå att laga, eller ja. kunde gått att laga. symaskinsolja under ettiketten som täcker ena sidan av fläkten. men då får du plocka isär datorn rätt ordentligt.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
187
· Visningar
25 640
Hästhantering Hej! Jag har en 23 år gammal dressyrhäst som jag haft i 9 år. Jag känner henne alltså mycket väl! Hon har alltid haft mycket energi och... 2
Svar
35
· Visningar
3 141
  • Artikel Artikel
Dagbok Himlen är stjärnklar, det har blivit februari. Snart är det vår. Som så oändligt många gånger förut är det dags att släppa in hästarna... 2
Svar
24
· Visningar
3 335
Senast: Cattis_E
·
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 737

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka