Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Åker i gång nästan direkt när jag startar den, sen är den igång tills jag stänger av den. Den låter ju som ett mindre tröskverk... Kan man göra något åt det tro? Den är 14-15 månader gammal.
köp en burk tryckluft och dutta in den där luften blåser ut, men extremt korta duttar, övervarvar du fläkten, vilket du kommer göra, så kommer kullagren i den skära.
max en halv sekund, du kan få fläkten att snurra med 1000ggr sin designade maxhasighet med hjälp av tryckluft. allra bäst är om du inte ens trycker ner den helt.
kan gå att laga, eller ja. kunde gått att laga. symaskinsolja under ettiketten som täcker ena sidan av fläkten. men då får du plocka isär datorn rätt ordentligt.
Juridik & Ekonomi
Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
Hästhantering
Hej!
Jag har en 23 år gammal dressyrhäst som jag haft i 9 år. Jag känner henne alltså mycket väl! Hon har alltid haft mycket energi och...
Hästhantering
Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Hundavel & Ras Vill inte ta över valptråden så fortsätter här. Tre år efter jag startade denna tråd fick jag äntligen hem min borderterrier. Jag trodde...