Förlåt, men hade några lufthattar varit lite trevligare emot TS så kanske TS hade stannat kvar. Jag vet inte om det är för att ni stämplat TS med någon stämpel om att hennes åsikter är fel mm, men ni ska då alltid hoppa på henne. Och även om hon varit klumpig och uttryckt sig fel i andra trådar, så gjorde hon inget fel här och hon har blivit betydligt bättre på att forumlera sig på senare tid (månader/år).
Igen förlåt, men det gör mig skitförbannad att se hur en sån stor klunga här på buke hoppar på en ensam person såhär och medvetet trycker ner henne för att ni missuppfattat hennes mening med tråden. JA, det såg lite ut som att hon kunde velat skryta om sitt yrke och att det är så krävande att vara yrkeschaufför, men LÄSER MAN vad hon skrev istället för att tolka in massa saker så var det mest nyfikenhet över andra yrken(T.ex. kanske hon var förvånad själv hur mycket som faktiskt ingår i hennes yrke som hon inte reflekterat över tidigare, eller jämfört det med hur allmänheten uppfattar lastbilschafförers jobb). Som någon tidigare påpekat så är man sällan medveten om detaljer och hur krävande flera yrken faktiskt är om man inte jobbat med de. Så tråden är till för att folk ska dela med sig av sina erfarenheter. INTE för att ni ska hoppa på TS för att hon uttryckt sig klumpigt, skryta över era yrken, trycka ner henne och hennes yrke för att ni missuppfattat vad hon vill, ifrågasätta varför hon ens skapat tråden när hon redan fått svar (??? alltså va, ska hon på något magiskt sätt ta bort tråden så fort hon fick något svar på en av sakerna hon frågade?) osv.
Och när ni anklagar henne för att skryta om sitt yrke, så blir det naturligt att hon försvarar sitt yrke, vilket leder till att ni tror att hon skryter ännu mer.
Och de jag uttrycker som "ni", borde veta själv vilka ni är. Det är sorgligt att se hur ni beter er.