Bukefalos 28 år!

Flyga med småbarn

Sv: Flyga med småbarn

Sam har eget pass, han är 2 veckor på bilden och det gäller i 3 år när de är så små. Även det tycker jag är långt!

Det som är konstigt tycker jag är att det inte står någonstans i hans pass vem som är hans föräldrar. Sam har sin pappas efternamn så jag skulle typ kunnat ta vilken unge som helst och sno ett pass.... Lite konstigt tycker jag.
 
Sv: Flyga med småbarn

Sonen fick pass när han var 9 månader och det gäller 5 år. Hur konstigt ser det ut om 5 år?

Till TS: Vi har flugit utomlands med Lufthansa och SAS och då åkte sonen gratis. Fick dessutom en basin till honom, då vi åkte ända till Los Angeles. Till England behövs ju inte det, men det finns nog många flygbolag som tar så små barn gratis.
 

Liknande trådar

Hemmet Okej, trådstart på vad jag hoppas kommer bli en lång tråd uppdateringar regelbundet. Sambon och jag har köpt hus här i Far North...
4 5 6
Svar
114
· Visningar
12 518
Senast: Seabaz
·
Relationer Jag vet inte ens vars jag ska börja, ska försöka förklara. Om nån skulle veta vem jag är så skriv inte ut det här. Jag och min mamma...
2
Svar
23
· Visningar
4 555
Senast: Lingon
·
Övr. Barn Jag har velat fram och tillbaka om jag ska skriva en sån här tråd. Egentligen vet jag svaren men vill bara bolla lite tankar och...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
9 759
Senast: Badger
·
Övr. Hund Jag var med om en händelse i onsdags som jag inte kan släppa riktigt... Jag vill gärna höra era åsikter om vad ni hade gjort i den...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
15 380
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp