Visa bifogad fil 167594

Min är fortfarande ful, och svullnaden verkar aldrig ge med sig.
Nu har vi röntgat vid två tillfällen och ocd syns inte. Nästa steg blir mri.

:confused::(

Du som har erfarenhet (som du delade i en annan tråd en gång), är det brukligt att det är så långvarigt?
Ja på våran fyraåring gick inte svullnaden ned på månader 🫠 Hon var ful länge i sin has men inget som störde henne mer en estetisk. Syns att hon är opererad I den hasen för att de är liite större en den andra så den återgick aldrig helt.

Ja på våran fyraåring gick inte svullnaden ned på månader 🫠 Hon var ful länge i sin has men inget som störde henne mer en estetisk. Syns att hon är opererad I den hasen för att de är liite större en den andra så den återgick aldrig helt.
Ja, nu är vi på månad fem. Förvisso gjordes operationen runt den 20 februari, men ändå.

Liknande trådar

Avel Jag är jättenybörjare på avel och är i full färd med att försöka välja hingst. Hittar många äldre trådar om samma ämne med hingstar som...
Svar
17
· Visningar
1 339
Senast: Murray
·
R
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag kände inte riktigt att det här platsar in i någon "vanlig tråd", och det är väl egentligen ett klart dagboksämne eftersom jag "bara"...
Svar
1
· Visningar
1 045
Senast: Raderad medlem 147980
·
Hundavel & Ras Något som kommit upp i mitt flöde de senaste dagarna är artiklarna och diskussionerna angående blandrasavel och renrasavel i Borås... 4 5 6
Svar
108
· Visningar
4 542
Senast: Dentaku
·
Samhälle För ett par dagar sen trillade jag över denna artikeln https://www.bbc.com/news/articles/c0j1wwypygxo Det är en artikel från BBC ( så på... 6 7 8
Svar
143
· Visningar
6 980
Senast: Palermo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka