Födelsedagspresent till pojkvän?

linnlarssonn

Trådstartare
Jo nu är det så att min pojkvän sen 8 månader tillbaka fyller 21 år om ett par veckor men jag har idétorka! Parfym känns lite tråkigt men ändå ett säkert kort. Klocka är väl det som jag är mest inne på för tillfället och kläder känns väldigt risky med både stil och passform :nailbiting: Några idéer kära buke? :D
 
Det beror förstås på hur han är som person och vad han tycker om. Att han är "man, 21 år" är liiite för brett för att det ska gå att komma med några kul förslag ;)
 
Jo nu är det så att min pojkvän sen 8 månader tillbaka fyller 21 år om ett par veckor men jag har idétorka! Parfym känns lite tråkigt men ändå ett säkert kort. Klocka är väl det som jag är mest inne på för tillfället och kläder känns väldigt risky med både stil och passform :nailbiting: Några idéer kära buke? :D

Vad har han för intressen/hobbys?
 
Ja, vad har han för intressen?

Min kille älskar Star Wars och vid jul jobbade jag på Zing,
så blev en del roligt med Star Wars-tema därifrån till honom (och mig själv, hehe). T.ex!
 
Min sambo fick en vattentålig blue tooth-högtalare i julklapp, så man kan lyssna på musik i duschen, det går även att svara på telefonsamtal med den. En fantastisk pryl och mycket uppskattad, så om han inte har någon sådan är det mitt tips! :)
 
Om han är händig eller bara gillar att fixa med saker skulle ju en wallet ninja (googla det) kunna vara något. Gav det till min sambo i födelsedagspresent och han blev mycket nöjd. Han fick även en ny plånbok.
 
Intressen är väl egentligen träning och bilar/fordon. För mig tråkiga saker alltså, därför det blir så svårt kanske ;)
 

Liknande trådar

Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel...
2 3
Svar
58
· Visningar
11 664
Senast: LovingLife
·
  • Artikel
Dagbok När jag varit ute och snurrat i världen något år, och insett att min plats inte fanns därute heller så bestämde jag mig för att fördriva...
Svar
0
· Visningar
1 343
Senast: miumiu
·
Kropp & Själ Jag är peppad på att utmana mig själv och mina vardagliga vanor så tänker att jag ska lyfta nivån för mig själv under 2020 :) Hoppas att...
5 6 7
Svar
123
· Visningar
9 978
Senast: Mineur
·
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
9 531
Senast: Imna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp