Förbättringar av reaktioner och smilies

Det där var bra uttryckt. Jag undviker smilisar (eller emojisar blir det väl även om jag inte förstår skillnaden alls) just för att de är så usla på att uttrycka vad jag vill. De flyter ihop allesammans och är bara en enda röra.
Angående färgerna håller jag med helt även om just den här :rofl: kan vara okej med "fel" färg eftersom den är så genomgalen
Den rullade väl omkring från början också så den kanske blev lite yr och grön av det? :p
 
Haha, på min skärm är det en grå liten rymdhjälm. Jag ska prova starta om sidan. :D
Som jag väl sagt några gånger nu "hard refresh" eller möjligen rensa cachen för Bukefalos på mobilen, alternativt vänta ca 30 dagar på att bildcachen förnyas.
 
  • Gilla
Reactions: Sel
Som jag väl sagt några gånger nu "hard refresh" eller möjligen rensa cachen för Bukefalos på mobilen, alternativt vänta ca 30 dagar på att bildcachen förnyas.
Jag såg det, jag tänker bara inte göra det innan det är skrivet i sten att detta är ändringarna som gäller. Annars måste jag ju bara göra det igen varje gång. :D
 
Alltså, vill jag använda emojis så använder jag dem i mobilen eftersom 90% av mina inlägg skrivs från den.
Ja, det är väl det som är själva grejen, de finns i princip överallt på olika plattformar och leder till att de visas på samma sätt som de som finns här som inte är specifika Bukefalos-smilies. Att de finns här under Smilies-menyn är väl mest för att ge folk ytterligare ett sätt att lägga in emojis på.

Grejen är väl också att med emojis har folk mer överseende, om de känner till det, att det kan se lite olika ut på olika plattformar.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Bukefalosnyheter Det har gått ytterligare ett år sedan den här sidan startades 14 maj 1996. Under året har jag väntat på att genomföra en större...
Svar
0
· Visningar
4 381
Senast: Gunnar
·
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
3 996
Senast: Sasse
·
Utrustning Hejsan! Jag har precis, idag, börjat rida vilket varit en dröm jag haft så länge jag kan minnas. Är så underbart glad! Min första...
2
Svar
24
· Visningar
1 908
Senast: valy
·
L
  • Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 429

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp