Förlåt storasyster och lillasyster

Sonic76

Trådstartare
Här kommer den offentliga ursäkt ni vill ha.
ber om ursäkt för att jag skrivit hur jag känner.
Kommer aldrig mer nämna er vid namn eller så och jag kommer heller inte diskutera er med någon.
Den person som påstår sig ha diskuterat er med mig i pm kan avslöja sig själv så jag slipper gissa.
För det är fegt att påstå saker.
Fabricera bevis än värre. ha ett bra liv mina systrar
 
Har ingen aning vad det handlar om men vill ändå visa mitt stöd. Att hålla inne med hur du mår tror inte jag är en bra lösning och jag ventilerar ganska mycket lättare där jag är lite anonym än till människor i omgivningen, det känns lättare och mer respektfullt mot de jag pratar om. :heart
 

Liknande trådar

Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
24 163
Senast: alazzi
·
Relationer I vilken ände ska jag börja ens försöka förklara det som har hänt, mina tankar och allt kaos som just nu omsluter mig.. Jag får försöka...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
32 705
Senast: cirkus
·
Kropp & Själ Vet inte riktigt vart jag ska börja, eller ens varför jag skriver om jag ska vara helt ärlig, för att känna mig mindre ensam kanske? Har...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
5 219
Senast: whyme
·
Kropp & Själ Ber om ursäkt redan från början om det här blir långt, krångligt och invecklat. Mitt självförtroende och självkänsla är för närvarande...
2
Svar
26
· Visningar
2 905
Senast: Kiwifrukt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp