Bukefalos 28 år!

Försäkring

gul_zebra

Trådstartare
Jag har precis skaffat katt och är i full färd med att teckna försäkring. Syrran nämnde nånting om att man med Sveland kunde ta hem sitt djur från veterinären utan att betala alls, att Sveland då går in och betalar och skickar en faktura. Det lät ju jättebra tänker jag som vill ha så bra säkerhet som möjligt för min misse ekonomiskt, ifall det skulle skita sig, men jag hittar ingenting om det när jag kikar på Svelands hemsida.

Sen dillade hon om att hon nog missuppfattat och att det var nån försäkring man bara behöver betala självrisken på. I mina öron låter det som att hon syftar på direktreglering men det är det inte enligt henne.

Är det någon som har någon koll på det här och vet vad det är hon menar samt vilket bolag det gäller?
 
Sv: Försäkring

Ah nä, never mind. Var tydligen ihopblandat med någon hundförsäkring... :D
 

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Jag har i alla år haft Agria eller Sveland till mina hästar, och varit nöjd och belåten med dem. Nu så 'nye' herrn var försäkrad i...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
7 065
J
Hästmänniskan I dag hade jag bestämt mig för att gå igenom alla mina djurförsäkringar noga eftersom bolagen ändrar villkor och premier hit och dit så...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
6 688
Senast: Sockertoppen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp