Förslag - Buke-tygmärke

Sv: Förslag - Buke-tygmärke

En hoodtröja m bukes märke skulle jag helt klart vara med på att köpa :banana: Hoppas hoppas d kommer :angel:
 
Sv: Förslag - Buke-tygmärke

*knapplån*

Eftersom min tråd blev låst i detta ämne skriver jag här istället.

Måste man sälje med vinst? Jag har för mig att man inte gjorde det varken me kepsarna eller tröjorna, man betalade för frakt och själva grejen inget mer?

Borde man inte kunna göra det då?

Jag skulle bli superglad om jag fick reda på var just den kepsmodellen som vi som köpte keps finns.

Alla andra kepsar jag köpt går inte att jämföra med bukekepsen, den är helt enkelt underbar att ha på huvudet.

Jag som kepsälskare vet vad jag pratar om ;).
 
Sv: Förslag - Buke-tygmärke

Ja finns det intresse så tycker jag det skulle vara kul om det gick att genomföra :).
 
Sv: Förslag - Buke-tygmärke

ja, skulle man inte kunna göra ngn intressetråd eller nåt? :idea: (eller är det meningen att man ska använda denna tråd?? tkr det vore bra om man gjorde ngn ny..)
 
Sv: Förslag - Buke-tygmärke

kl

jag tror definitift det finns (ganska stort) intresse för både tröjor o kepsar. kan man inte försöka göra ngn ny tråd om detta? eller kanske göra en omröstning för att se hur mkt intresset ligger på?

ngn som tycker det är ngn bra idé?

:banana:
 
Sv: Förslag - Buke-tygmärke

Jag skulle lätt köpt en buke-tröja om det hela blir av! Coolt ju!
 
Sv: Förslag - Buke-tygmärke

Men alltså, det finns ingen marknad för sånt! Det tillhör typ 80-90-talen, inte 2000. Av 25.000 medlemmar kanske 10 köper dem.

Alla vi overallare lär då köpa dem i alla fall ;)
Jag skulle bli gudaglad över tygmärken, skulle lätt köpa på mig ett gäng inför resor :D
 
Sv: Förslag - Buke-tygmärke

Appropå tygmärken vore det väl fränt att sätta fast dom på sitt tävlingsschabrak.
lätt att det skulle konkurera ut de fula Agria schabraken :D

Jag tycker det ska finnas en web-shop!
Buke tröjor
Kepsar
klisterdekaler
schabrak å tävlingstäcken :rofl:
 

Liknande trådar

Övr. Hund Nu vill jag ha den samlade Buke expertisens åsikt och råd om en ”skitsak” Vår hund Roy, en Border Collie som fyller 1 år om någon vecka...
Svar
13
· Visningar
1 391
Senast: swemale
·
Utrustning Jag är rädd för att det inte finns någon bra lösning, men vem vet någon kanske har en bra idé.... Min häst behöver hovskydd i hagen...
Svar
10
· Visningar
627
Senast: bettysmatte
·
Hundavel & Ras Hej allesammans. Vill bara höra vad ni tror då jag ligger sömnlös just nu och tänker på detta 😂 Och bara för att tillägga så jag...
Svar
14
· Visningar
2 279
Senast: AraSlei
·
Samhälle Jag är remitterad till MR, remiss skickad för 2 månader sedan och märkt som prioriterad. Kontaktade kliniken idag för att fråga om...
2 3
Svar
54
· Visningar
3 723

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp