Förslag - Buke-tygmärke

Sv: Förslag - Buke-tygmärke

Vad konstigt. Vet flera klubbar och föreningar som säljer tygmärken till sina medlemmar har slut på dessa väldigt fort...
De har tydligen inte fattat att du vet att de inte är ute efter dessa märken.
Spännande.

nä och tydligen inte de som använder de heller... Det är ju smidigt eftersom att man kan sätta det på vad man tycker det passar som, bara för att en vill ha hoodtröja så vill inte alla ha det nämligen...
 
Sv: Förslag - Buke-tygmärke

*tio tjejer/kvinnor i gröna tröjor med texten "indian-charlie is going to get ya" tryckt på framsidan samt matchande rånarluva stormar Börjes i Tingsryd efter rykte om att
pessoabett rekommenderats i kassan av nyanställd tjej.

Troligen rör det sig om den så kallade "Bukemaffian"*

;)

"Bukefalist hjälpte nödställd katt" är inte lika kul:D

:rofl: Trillar av stolen, tack för dagens skratt.
 
Sv: Förslag - Buke-tygmärke

*tio tjejer/kvinnor i gröna tröjor med texten "indian-charlie is going to get ya" tryckt på framsidan samt matchande rånarluva stormar Börjes i Tingsryd efter rykte om att
pessoabett rekommenderats i kassan av nyanställd tjej.

Troligen rör det sig om den så kallade "Bukemaffian"*

;)

"Bukefalist hjälpte nödställd katt" är inte lika kul:D


:eek: Jag??????????? i maffian?????????? :eek::mad::devil:




Annars var det :devil: roligt :rofl::bow:
 
Sv: Förslag - Buke-tygmärke

oj, vart tog denna tråden vägen...


Men som någon skrev, finns säkert en och annan bukefalist som skulle kunna tänka sig att hjälpa till med en liten shop.

självklart var det inte en tanke på att någon skulle tjäna pengar på detta (tja, den som GÖR dem lär ju göra det och varför skulle det inte inbringa ett litet bidrag till en fungerande site.)

blev visst stor efterfrågan på många olika saker.
 
Sv: Förslag - Buke-tygmärke

Och om folk iförda buke-tröjor bestämmer sig för att löpa amok och kasta tomater på deltagarna under Falsterbo?
Eller rånar Pressbyrån iföra nämnda huvtröja?
Eller pucklar på sin häst på tävling, iförda buketröjan?

Om någon i Nike-tröja rånar en bank så är det ju knappast Nikes fel.
 
Sv: Förslag - Buke-tygmärke

Det är sant. Och det lär inte heller ge ett multinationellt företag som Nike så mycket som det minsta lilla skrapsår. Vad gäller lilla Bukefalos däremot skulle nog skadan bli mer kännbar. Framförallt som Bukefalos figurerar bland en så liten klick människor (de ridsportintresserade).
 
Sv: Förslag - Buke-tygmärke

Inte sabba nu:D

Jag tyckte mitt resonemang höll hela vägen:D

Skillnaden är väl den som Aiquen pekar på. Buke förknippas med Gunnar, är det någon som skulle hängas ut i ett sådant läge på expressens löp är det troligen han.

Vilken grej!:D
 
Sv: Förslag - Buke-tygmärke

Buke förknippas med Gunnar här, av oss. Utanför Buke, i den riktiga världen, är Bukefalos.com precis som vilket varumärke som helst och Gunnars namn är väl inte det mest kända i näringslivet.:angel:

Bill Gates rår inte för om någon med Microsofttröja slår ner någon, eller hur?
 
Sv: Förslag - Buke-tygmärke

Äsch.. du kan ju alltid ha någon avklädd bild på din :D så vet vi att det är du trots avsaknaden av "nick" ;)
 
Sv: Förslag - Buke-tygmärke

Åhh! Jaaa! Jag vill jättegärna ha en tröja med Bukefalos-tryck eller liknande! Snälla, snälla : ]
 
Sv: Förslag - Buke-tygmärke

*KL*
Nu har jag inte läst hela tråden.
Men ett klistermärke då??? :idea: :) Typ som man sätter på insidan av bilrutan...där adressen står, och kanske med en liten slogan.
 
Sv: Förslag - Buke-tygmärke

Men det är inget man kan ha på sig... ;) ;) ;)
 
Sv: Förslag - Buke-tygmärke

Jo. :angel: ;) Jag satte reflexklistermärken på en hund en gång när det var mörkt så allt går :p. Men en sån där plast badge då? Sån som många artister brukar köra med.
 
Sv: Förslag - Buke-tygmärke

Titta på de shoppar som gör "on demand" så slipper du ligga ute med pengar.

Grejen trycks helt enkelt inte innan någon beställt varan.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Nu vill jag ha den samlade Buke expertisens åsikt och råd om en ”skitsak” Vår hund Roy, en Border Collie som fyller 1 år om någon vecka...
Svar
13
· Visningar
1 391
Senast: swemale
·
Utrustning Jag är rädd för att det inte finns någon bra lösning, men vem vet någon kanske har en bra idé.... Min häst behöver hovskydd i hagen...
Svar
10
· Visningar
627
Senast: bettysmatte
·
Hundavel & Ras Hej allesammans. Vill bara höra vad ni tror då jag ligger sömnlös just nu och tänker på detta 😂 Och bara för att tillägga så jag...
Svar
14
· Visningar
2 279
Senast: AraSlei
·
Samhälle Jag är remitterad till MR, remiss skickad för 2 månader sedan och märkt som prioriterad. Kontaktade kliniken idag för att fråga om...
2 3
Svar
54
· Visningar
3 723

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • Köpa hus
  • Vinterföräldrar 22/23

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp